A Imageplates

Misschien heb je het op het Wereld Wijde Web al voorbij zien komen. Imageplates die niet van Konad zijn. Er zijn echt super veel non-konad plates te verkrijgen. Zo heb ik jullie een tijdje geleden de Bundle Monster plates laten zien. Vandaag ga ik jullie Large Imageplates laten zien. De naam zegt het al. Deze imageplates zijn groter dan die van konad, ook de afbeeldingen zijn groter.

Vriendinnetje Shirley heeft nu de serie A imageplates te koop. Ik moest deze plates natuurlijk even uittesten en kocht er 15 stuks.

Als eerste waarschuw ik jullie, er zit een beschermlaagje over de imageplate heen. Haal deze er dus eerst af, want anders kun je dus niet stempelen 😉 en je zal niet de eerste zijn die gefrustreerd bezig bent omdat het niet lukt!

Ik heb de plates voornamelijk gekocht om de grote designs, ik heb vrij grote nagels en de konad full nail designs kan ik eigenlijk alleen gebruiken als mijn nagels super kort zijn. En dat terwijl full nail designs zo leuk zijn!

Ik heb voor jullie even een voorbeeld gemaakt van een creatie met een full nail design. De ondergrond is China Glaze – Spin me Around van de Kaleidoscope collectie. Ik heb gestempeld met plate A 31 en konad stempellak in bruin.

Er zijn in totaal 40 plates die allemaal erg leuke dingen erop hebben staan. De een spreekt mij meer aan dan de ander, dus er zal voor iedereen iets leuks bijzitten.

Wil je graag ook een aantal plates? Tot zondag is er een promotieactie waarbij je 5 plates voor €15 krijgt. Dat is maar €3 per plate!

Wil je liever nog even wachten dan liggen de prijzen als volgt:
3,75 per stuk.
10 stuks voor 35 euro.
20 stuks voor 65 euro.
40 stuks voor 120 euro.
* Exclusief verzendkosten

Om een overzicht te krijgen van alle plates, en de wijze waarop je ze heel eenvoudig kan bestellen vind je op:
Shirley haar blog
Shirley haar hyves

Ben jij geïnteresseerd in deze plates? Of laat je ze aan je voorbij gaan?

8 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Tessa
    Nov 12, 2010 @ 11:35:34

    Ik vind de plates heeeel erg leuk! Ik laat ze nu nog even voorbij gaan, maar als ik straks vast werk heb, en een leuk inkomen zal ik ZEKER bestellen! en die look, WOW amazing 😀

    Beantwoorden

  2. Shirley
    Nov 12, 2010 @ 15:05:11

    Wauw! Echt PRACHTIG!

    Beantwoorden

  3. renate
    Nov 12, 2010 @ 18:55:44

    zag deze foto…WAUWWW!!!
    heb gelijk besteld bij shirley hihi

    Beantwoorden

  4. Misslanghaar
    Nov 12, 2010 @ 20:57:38

    Dat meisje moet echt een webshop beginnen! 🙂
    Handig zo’n grote figuurtjes voor wie lange of grote nagels heeft. Voor mijn korte stompjes zouden ze te groot zijn vrees ik 🙂

    Beantwoorden

    • nailsbylaura
      Nov 12, 2010 @ 21:02:41

      Ja dat zou wel super zijn. Je kunt de plates kopen via haar hyves of weblog. Wat je wilt. En er zijn ook kleinere plaatjes hoor! Je moet maar eens kijken.

      Je kunt tot zondag nog profiteren van de promotie aanbieding: 5 voor €15!! Dat is echt goedkoop, dus sla je slag!

      Beantwoorden

  5. Kalypso
    Nov 12, 2010 @ 23:31:09

    Wauw, omg. 15 plates. IK stempel niet zo vaak Maar misschien moet ik dat maar eens gaan doen. Hoe dan ook, het is een leuke actie van haar.
    Liefs, xxxx

    Beantwoorden

  6. Miranda
    Nov 13, 2010 @ 19:21:05

    Helaas zijn mijn nagels weer super kort, en ga ik maandag op stage. En dan mag ik geen nagellak op 😦 Dus ik haal ze nog even niet. Wel vind ik ze echt super mooi:D

    Beantwoorden

  7. luna engel
    Mei 07, 2014 @ 12:22:31

    er bestaan ook nog image plates van 0,75 cent per stuk ik weet alleen de website niet maar ze zijn goed en veeeel goedkoper dan die van konad

    Beantwoorden

Geef een reactie

