Knorretje in de herfst

Jullie konden gisteren al mijn decals van Knorretje zien. Deze heb ik zelf uitgezocht en Shirley heeft hier decals van gemaakt! Alles is dus mogelijk!!

Als basislak zie je hier Suzi & the Lifeguard. Het roze lakje dat jullie eerder deze week al konden zien. De decal op mijn ringvinger heb ik verprutst, daardoor heb ik deze nagel overgelaten en alleen hierop gestempeld. Zoals ik gisteren al zei, bij mij gaat het ook wel eens mis.

Ik heb gestempeld met een non-konad plate. Namelijk een Bundle Monster plate die ik laatst kocht via Amazon.com. Het is plate BM13. Als stempellakken heb ik Bruin en Groen gebruikt van Konad.

Ik heb deze creatie nu een aantal dagen op, en krijg er enorm veel reacties over. Zelf ben ik ook erg tevreden over het resultaat. Lekkere herfstnagels, maar toch lekker roze! Dat mijn ringvinger een knorretje mist, vind ik eerlijk gezegd wel mooi, zo is de creatie interessant om naar te kijken.

Wat vind jij ervan?!

8 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Kalypso
    Nov 10, 2010 @ 11:50:40

    AAAH, dat is zo schattig. Heel leuk gedaan en goed passend bij het weer. Liefs, xxxx

    Beantwoorden

  2. Tessa
    Nov 10, 2010 @ 12:00:13

    zoals ik op MSN al zei: hij is echt super mooi! Logisch dat je dees een paar dagen laat zitten 😀

    Beantwoorden

  3. Misslanghaar
    Nov 10, 2010 @ 15:21:03

    Oh echt super mooi! Ik ga zeker ook eens zo’n decals bestellen 🙂

    Beantwoorden

  4. Shirley
    Nov 10, 2010 @ 15:57:35

    Prachtig! 🙂

    Beantwoorden

  5. Miranda
    Nov 10, 2010 @ 20:19:46

    Echt schattig en super mooi;D

    Beantwoorden

  6. tess
    Nov 10, 2010 @ 23:36:10

    super schatig! 😀

    Beantwoorden

  7. renate
    Nov 11, 2010 @ 20:54:44

    super mooi!!

    Beantwoorden

Geef een reactie

