Suzi & the Lifeguard

De nagellakken van O.P.I hebben veel namen met Suzi. Zo ook dit roze lakje van vandaag. Suzi & the lifeguard. Een zacht roze lakje met een zilveren glitter erin.

De mooie fijne zilveren glitters zijn niet te zien door het slechte weer. Wat erg jammer is, want dat maakt de nagellak erg speciaal!

De lak lakt prettig en dekt volledige in 2-3 laagjes. De droogtijd is goed, zoals ik gewend ben van O.P.I. O.P.I heeft een breed borsteltje waardoor je netjes en gemakkelijk kunt lakken.

Het is een fijne lak die een mooie basis vormt voor een Konad look, maar ook zonder nailart mooi is. Het is classy en stijlvol tegelijk.

Al met al dus een must have lakje, als je een mooi lichtroze lakje zoekt met een aparte finish.
Laten schieten, als je niet zo van roze houdt.

Er wordt overal gesproken dat  een goede dupe van dit lakje Catrice – Just Married is. Deze heb ik ook. Binnenkort zal ik de twee vergelijken voor jullie.

O.P.I is te koop bij Sephora voor €13, ik bestel mijn O.P.I. lakjes liever online bij Transdesign of op Ebay.

4 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Misslanghaar
    Nov 08, 2010 @ 12:05:59

    Mooie kleur! Ik ben eens benieuwd of just married een dupe hiervan is 🙂

    Beantwoorden

  2. Laura
    Nov 08, 2010 @ 18:24:33

    Zou wel handig zijn, aangezien ik just married wel heb (A)
    I love pink!

    Beantwoorden

  3. Tessa
    Nov 09, 2010 @ 08:27:37

    ik vind het een prachtig kleurtje 😀

    Beantwoorden

Geef een reactie

