Vrolijke herfst

Vandaag weer een nagelcreatie voor jullie. De laatste tijd weer wat meer, hopelijk vinden jullie het niet erg??

Vandaag heb ik als basislak onderstaand lakje gebruik van Pieces. Misschien kennen jullie Pieces wel, het is een winkel met erg leuke accessoires voor een klein prijsje. Ik liep laatst tegen deze nagellak aan, en nam hem mee voor €2,95.

Concrete Jungle is een legergroen crème lakje. Creme lakjes dekken over het algemeen erg goed en zo ook Concrete Jungle. In 2 laagjes is hij perfect dekkend. Wel vind ik hem vrij dik waardoor het eerste laagje aanbrengen niet echt ‘smooth’ gaat. Maar het tweede laagje maakt veel goed. De lak droogt goed en redelijk snel. De kleur vind ik prachtig, want ik hou erg van groene/bruine kleurtjes.

Ik heb een simpele nail art gemaakt door een bloemetje te stempelen van een GCOCL plate. Ik heb het bloemetje ingekleurd met lichtgroene stemepllak van Konad en het uiteinde met wit. Daardoor krijg je een mooie overloop en ziet het er nét wat spannender uit.

Om het geheel af te maken heb ik in de hartjes van de bloemen een rhinestone
(strass steentje) aangebracht. Dit zijn steentjes van Konad die ik ooit ergens bij kocht. Ik had ze nog nooit gebruikt, maar deze zijn echt superfijn, omdat ze erg plat zijn. Daardoor heb je geen dikke bulten op je nagels en met een laagje top coat zijn ze bijna gelijk met je nagels!

* Ik draag deze creatie nu 2 dagen en de eerst chip zit al op mijn wijsvinger. Het is een héél klein hoekje, maar het laat wel zien dat de houdbaarheid niet optimaal is van dit lakje.

Heb jij ook Pieces lakjes? Wat vind jij ervan? YAY or NAY?!

 

7 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Marthe
    Nov 06, 2010 @ 09:30:50

    Owh Maai Gooooood! Echt prachtig!
    Jammer genoeg heb ik hele korte nageltjes, maar ooit stop ik met bijten!
    Nu geniet ik nog van jou lange nagels 🙂 x

    Beantwoorden

  2. Misslanghaar
    Nov 06, 2010 @ 14:27:11

    Ooh heel erg mooi weer! Gaat zo’n steentje er niet heel snel af?

    Beantwoorden

  3. Shirley
    Nov 06, 2010 @ 15:32:07

    Heel erg mooi zoals altijd 🙂
    Vind mijn lakje van pieces die ik van jou heb gekregen ook mooi!

    Beantwoorden

  4. Tatjana
    Nov 07, 2010 @ 01:32:07

    Super mooi zeg, jij hebt echt talent!

    Beantwoorden

  5. Michelle
    Nov 07, 2010 @ 20:47:15

    Leuke creatie, ik wou dat ik zo creatief was!

    Beantwoorden

Geef een reactie

