hmm.. chips?

Even een korte post vandaag maar wel een leuke. Want vandaag ga ik jullie iets over nageltaal vertellen. Toen ik mijn marble nails online zette kreeg ik de vraag wat dat was, dat was voor mij een punt waarop ik besefte dat niet iedereen deze termen kent. Vandaar dat ik vandaag voor jullie een aantal heb.

Ten eerste Chips, chips zijn kleine hoekjes die van je nagellak afgaan na een paar dagen. Dat kan zijn doordat je nagels hebt gestoten of dat de lak er langzaam afbladderd. Hierboven zie je een kleine chip.

Daarnaast tipwear, tipwear heb je wanneer de bovenkant van je nagels slijten, bijvoorbeeld door veel typen. Hier zijn geen grote stukken uit, maar slijtageplekken aan het uiteinde van je nagels.

Hebben jullie nog andere woorden die onduidelijk zijn? Laat het me weten en ik geef je het antwoord!

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Tessa
    Nov 05, 2010 @ 11:53:04

    Leuk! Ik kende ze wel al, maar kan me voorstellen dat niet iedereen ze kent. Misschien moeten we samen eens een hele lijst maken op MSN en die in een excel bestand zetten.. en als ie lang genoeg is posten we hem :D? Leuk idee?

    Beantwoorden

  2. Daniëlle
    Nov 05, 2010 @ 13:03:01

    Toen ik de titelzag dacht aan hoe je zelf chips kan maken haha!

    Beantwoorden

  3. Kalypso
    Nov 05, 2010 @ 15:27:15

    Ik heb dat zo vaak. Meestal na 2 dagen al. Wel leuk dat je het uitlegt. Liefs, xxxxx

    Beantwoorden

  4. Miranda
    Nov 05, 2010 @ 20:31:45

    Ik weet al wel wat het is. Wel leuk dat je het zo uitlegt, niet iedereen kent het natuurlijk:D

    Beantwoorden

Geef een reactie

