Vibrant nail art

Gisteren liet ik jullie al weten dat ik een creatie zou maken over het P2 lakje Vibrant. Dat heb ik gedaan! Omdat mijn nagels nu weer kort zijn kan ik mijn full nail designs van Konad weer even gebruiken. Ik koos voor het patroontje dat jullie al eerder zagen, maar ik vind het gewoon een prachtig patroontje!

Gebruikt:
– Nagellakremover van P2
– Watjes/celstofdeppers
– Stempel
– Schraper
– Imageplatehouder
– Imageplate M77
– China Glaze – Something Sweet

Het leek me mooi om niet met wit maar met lichtroze te stempelen. Ik heb zelf niet de pastel roze kleur van de konad stempellakken, maar andere lakken kunnen ook prima stempelen en daarom koos ik voor Something Sweet van China Glaze. Denk er wel om dat je wat dikkere lakken kiest om mee te stempelen!

Wat een geweldige combinatie! Ik ben er zeer enthousiast over! Wel twijfel ik of ik er nog iets extra’s bij zal stempelen. Een bloemetje of een vlinder ofzo. Wat vinden jullie?

4 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Shirley
    Nov 04, 2010 @ 10:55:01

    Ik vind hem zo wel erg mooi!
    Lekker rustig, maar een bloemetje zou er wel bijpassen!

    Beantwoorden

  2. Tessa
    Nov 04, 2010 @ 12:07:21

    heerlijk, lekker subtiel!

    Beantwoorden

  3. Misslanghaar
    Nov 04, 2010 @ 15:11:09

    Wauw heel mooi, ik zou er niks meer bijdoen als ik jou was 🙂

    Beantwoorden

  4. Michelle
    Nov 04, 2010 @ 22:46:59

    Leuke combinatie, die kleurtjes zo!
    Ik zou het gewoon zo laten, maar ik ben dan ook een simpel persoon haha 😛

    Beantwoorden

Geef een reactie

