P2

Vandaag een swatch van het eerste P2 lakje dat ik vervroegd kreeg voor mijn verjaardag van vriendinnetje Shirley! Het is de kleur Vibrant. Een prachtige dieproze framboos kleur.

Dit lakje is een crème lakje wat betekent dat het geen glitters bevat en wat dikker en dekkender is. En dat is hij zeker. Want WOW, dit lakje was na één laagje al dekkend, toch heb ik nog een tweede laagje aangebracht om de kleurintensiteit goed tot zijn recht te laten komen.

De lak droogde goed, ik heb er een sneldrogende top coat overheen aangebracht dus dat ging super snel!

Voor zover ik weet is P2 alleen in Duitsland te koop bij drogisterijen en niet op het internet of in Nederland. Helaas!

Morgen een nail art creatie over dit lakje, alhoewel hij op zichzelf ook al erg mooi is!

7 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Kalypso
    Nov 03, 2010 @ 10:42:20

    Dat is echt een perfecte kleur. Heel mooi. Ik wil die ook. Liefs, xxx

    Beantwoorden

  2. Misslanghaar
    Nov 03, 2010 @ 11:32:16

    Dat is wel een heel mooi kleurtje zeg!

    Beantwoorden

  3. nailsbylaura
    Nov 03, 2010 @ 16:39:46

    Tnx meiden, ben er zelf ook heel blij mee!

    Beantwoorden

  4. Linda
    Nov 03, 2010 @ 20:24:28

    Volgens mij is P2 bij sommige Kruidvats verkrijgbaar… Vismarkt in Groningen bv 😉 But I’m not sureeee!

    Beantwoorden

  5. Miranda
    Nov 03, 2010 @ 22:20:09

    Mooie nagellak

    Beantwoorden

  6. Shirley
    Nov 04, 2010 @ 00:56:05

    Super gaaf kleurtje!
    Wil hem ook snel op doen nu…

    Beantwoorden

  7. nailsbylaura
    Nov 04, 2010 @ 10:12:58

    @ Kalypso, Sorry, maar het is niet toegestaan je eigen blog hier te promoten. Je kunt de link van je website in het daarvoor bestemde vakje zetten.

    Beantwoorden

Geef een reactie

