Snakeskin!

Vandaag show ik jullie een lakje dat ik al een tijdje in huis heb, maar nog nooit gebruikt. Shame on me. Want hij is zooo bijzonder!

Snakeskin is een lakje uit de Untamed Luxury collectie die momenteel verkrijgbaar is. Het is een prachtige groene lak met gouden glitters erin.

Het fantastsiche aan dit lakje is, is dat hij in één laagje dekt. Op onderstaande foto’s draag ik ook slechts 1 laagje. Dit laagje droogt ook nog een erg snel. Enige moeilijke aan de lak is, is dat hij een klein beetje streperig lakt. Maar als je hiermee voorzichtig doet en een fijne top coat gebruikt, zie je daar niks van!

Prachtig he?!

Dit lakje is momenteel verkrijgbaar bij oa. Enchantra.eu voor €4,95

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Kalypso
    Nov 01, 2010 @ 09:41:24

    Ik vind hem echt mooi ja. Past ook goed bij de kerst. Liefs, xxx

    Beantwoorden

  2. Lianne
    Nov 01, 2010 @ 17:32:12

    ik vind hem niet zo
    is wat te donker

    Beantwoorden

  3. Shirley
    Nov 01, 2010 @ 19:39:01

    Heel apart kleurtje! :d

    Beantwoorden

Geef een reactie

