Halloween

Zoals jullie vast allemaal weten is het vandaag Halloween. En ik was afgelopen vrijdag bij vriendinnetje Shirley op bezoek. En natuurlijk moesten we even mooie nagels maken in dit thema.

We hebben allebei decals uitgezocht en die gedeeld, zoals je straks kunt zien zijn het allebei hele verschillende creaties geworden!

En als laatste onze trouwfoto.. haha.. dat lijkt net zo omdat we allebei onze ring aan die hand hadden. En hierbij zien jullie ook  Shirley haar nagels.

En ja, die spookhanden zijn van mij. Alvast in het thema Halloween 😉

Ik heb als basis Snow van China Glaze gebruikt. Hiervan heb ik 3 laagjes aangebracht voor een dekkend wit geheel. Vervolgens heb ik met konad stempellak de tip gespongd. Daarna heb ik de decals opgebracht en heb ik wat gestempeld met imageplate S1 en konad stempellakken in oranje en zwart.

Zelf ben ik niet helemaal tevreden over deze look, wel over die van Shirley trouwens. Wat vinden jullie van deze look?

Een griezelige Halloween gewenst!

4 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Kalypso
    Okt 31, 2010 @ 11:58:31

    Wauw, heel mooi.

    I love it

    xxxx

    Beantwoorden

  2. Misslanghaar
    Okt 31, 2010 @ 15:27:35

    Ik vind ze allebei super leuk!

    Beantwoorden

  3. Miranda
    Okt 31, 2010 @ 18:36:07

    Echt super mooi 😀

    Beantwoorden

  4. Sylvia
    Nov 07, 2010 @ 21:36:35

    Ik vind ze beide erg leuk!

    Beantwoorden

Geef een reactie

