I’m Back!

Jaja, ik ben weer terug van Parijs. We hebben heerlijke dagen gehad en zijn nu even aan het bijkomen. Maar de leuke dagen zijn nog niet voorbij! Morgen ga ik op bezoek bij vriendinnetje Shirley, zaterdag is nog vrij en zondag ga ik naar Halloween Walibi! En daarna begint het echte leven weer…

Ik denk dat ik zaterdag weer mijn eerste update online heb staan met daarin alle nieuwe nagellakjes die binnengekomen zijn, dat zijn er namelijk nogal wat!

Ik wil jullie nog even mijn mooiste nagelshot uit Parijs laten zien en dan ga ik gauw verder met uitpakken, wassen en Lily bijknuffelen.

8 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Tessa
    Okt 28, 2010 @ 12:13:22

    welkom terug! Maar internet doet vervelend dus alles wat ik tegen je zeg op MSN komt weer terug….. 😦 Kan dus niet met je kletsen nu!

    Beantwoorden

  2. Shirley
    Okt 28, 2010 @ 14:55:45

    Gave foto!! 🙂
    Fijn dat je het leuk hebt gehad!

    Beantwoorden

  3. Kalypso
    Okt 28, 2010 @ 21:12:47

    Wauw, welkom terug. Wat fijn om te lezen dat je het leuk hebt gehad. Die nailart is heel mooi. Jammer dat die wazig is. Liefs, xxxx

    Beantwoorden

  4. Miranda
    Okt 28, 2010 @ 21:51:09

    Welkom terug:D Leuke nagels echt super:D

    Beantwoorden

  5. Bubble
    Okt 29, 2010 @ 13:16:25

    Hey Laura!
    Supersite! Echt geweldig wat je doet met je nagels. Ik heb een klein vraagje. Ik ben zelf ook fan van alles met m’n nagels doen, maar ik vind het moeilijk om alles uit de hand te tekenen (als je begrijpt wat ik bedoel). Ik zag dus dat je stempeld met spulletjes van Konad. Weet je misschien een goede website waar dit goed staat uitgelegd (of misschien wil je het zelf uitleggen)?
    Alvast bedankt,
    Bubble

    Beantwoorden

  6. Bubble
    Okt 29, 2010 @ 13:18:21

    Hey Laura!
    Supersite! Echt geweldig wat je doet met je nagels. Ik heb een klein vraagje. Ik ben zelf ook fan van alles met m’n nagels doen, maar ik vind het moeilijk om alles uit de hand te tekenen (als je begrijpt wat ik bedoel). Ik zag dus dat je stempeld met spulletjes van Konad. Weet je toevallig een goede website (of misschien wil je het zelf uitleggen)?
    Alvast bedankt,
    Bubble

    Beantwoorden

  7. Bubble
    Okt 29, 2010 @ 14:14:09

    Sorry, blijkbaar ben ik niet zo’n computernerd. Nu zie ik dat ik mijn berichtje 2 keer heb geplaatst en ergens anders heb ik net een test gedaan. MMmmmm, neem me niet kwalijk.

    Beantwoorden

    • nailsbylaura
      Okt 29, 2010 @ 22:21:53

      @ Bubble, haha.. het geeft niet hoor.. ik ben zelf ook geen computermens. Bedankt voor je complimenten *bloos* Je kunt op youtube veel filmpjes vinden over hoe Konad precies werkt, en dan zie je het ook direct. Verder ga ik zeer binnenkort een artikel er aan wijden, dus daar kun je ook nog eventjes op wachten.

      Konad is erg leuk en makkelijk, echt iedereen kan het hoor! En uit de hand tekenen kan ik ook niet:)

      Ik hoop je zo een beetje geholpen te hebben.

      Beantwoorden

Geef een reactie

