Parieeee!

Lieve lezeressen, ik ben eventjes weg van hier en lekker op vakantie naar Parijs! De stad van de amour… Zoals ik jullie al liet weten heb ik hier leuke nagels voor gemaakt! De basislak is Coastal Creme van Color Club, deze lak dekt in drie laagjes. Vervolgens heb ik decals van de Eiffeltoren aangebracht en daaromheen gestempeld met zwart en bruin. Met het aanbrengen van de top coat zijn de stempels helaas wat uitgeveegd. Toch mag het de pret niet drukken en ben ik lekker naar Frankrijk!

Au revoirrrrrrrrrr!

7 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Misslanghaar
    Okt 24, 2010 @ 13:25:38

    Oh wauw heel mooi! Je zal zeker en vast complimentjes krijgen daar in Parijs 😉

    Beantwoorden

  2. Laura
    Okt 24, 2010 @ 13:44:09

    I like!
    Veel plezier in Parijs!

    Beantwoorden

  3. Daniëlle
    Okt 24, 2010 @ 19:11:58

    Heel vet zeg =D

    Beantwoorden

  4. Kalypso
    Okt 24, 2010 @ 21:55:30

    Wauw, dat wil ik ook. OMG, ik ben nu zo jaloers. Heel erg mooi. Liefs, xxxx

    Beantwoorden

  5. renate
    Okt 26, 2010 @ 09:36:07

    heel erg mooi!!!

    Beantwoorden

  6. Shirley
    Okt 26, 2010 @ 15:16:26

    Heel erg mooi meis!
    En nog heel veel plezier daar 🙂
    Maar dat komt vast wel goed!

    Tot vrijdag!

    XXX

    Beantwoorden

  7. Mirte
    Okt 27, 2010 @ 10:49:34

    WAUW!
    Ik vind die decals echt SUPER! (L)

    Beantwoorden

Geef een reactie

