Feest nagels

Morgen is mijn nichtje jarig en wordt ze 3 jaar oud. Ik wilde daarbij toepasselijke nagels maken en koos voor lieve baby knorretje nagels! De basis voor deze creatie is Puerto Vallarta Violeta van O.P.I.

De knorretje decals heb ik gekregen van Shirley.
Ik heb gestempeld met imageplate M36 en Konad paarse stempellak en Catwalk Pink van de Show Your Feet collectie van Essence. Deze lakken zijn erg geschikt om mee te stempelen.

Een feestelijk en vrolijke creatie is het geworden. Ik ben niet echt fan van Disney maar knorretje vind ik altijd leuk op mijn nagels!

Helaas gaan ze er vanavond alweer af omdat ik dan eindelijk mijn Parijs nagels ga maken, omdat we morgenvroeg vertrekken naar de stad van de amour..
Hopelijk kan ik jullie deze nagels nog laten zien, maar anders komt dit na mijn vakantie!

Wil je meer informatie over Shirley haar decals? Kijk hier.

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Lianne
    Okt 23, 2010 @ 10:12:57

    lief lief lief lief lief i love it

    Beantwoorden

  2. Tessa
    Okt 23, 2010 @ 10:52:05

    bij je ringvinger is knorretjes hoofd stuk

    Beantwoorden

  3. Misslanghaar
    Okt 23, 2010 @ 11:46:16

    Oh hoe schattig!!
    Ik ben een groot teigetje fan en zou wel eens teigetje nagels willen 😛

    Beantwoorden

  4. Shirley
    Okt 23, 2010 @ 12:56:11

    Echt heel erg mooi!
    Ben er helemaal weg van 🙂

    Beantwoorden

  5. sariet
    Okt 23, 2010 @ 17:03:14

    Wat schattig! Wat lief dat je dat doet voor haar verjaardag!

    Beantwoorden

  6. Kalypso
    Okt 24, 2010 @ 20:24:32

    AAAAAHH, zo schattig. Echt heel leuk. Leuk dat je dat doet voor haar verjaardag. Echt leuk. Liefs, xxxx

    Beantwoorden

Geef een reactie

