Puerto Vallarta Violeta

Dat is de naam van het lakje wat ik jullie vandaag laat zien. Ik heb dit lakje echt al een hele tijd in mijn stash, maar vond het niet de moeite waard om hem te dragen. Dom, dom, dom… had ik maar geweten hoe geweldig mooi dat dit lakje is, dan had ik hem zeker eerder opgedaan!

Puerto is een mauve kleurtje wat wil zeggen dat het grijs/paars/lila is. In de lak zitten hele kleine glitters die erg subtiel zijn.

Dit fijne kleurtje dekt volledig na twee laagjes wat heel fijn is met een licht kleur. Eerlijk gezegd vind ik het echt een superlakje hij is zowel nude, als kleurig. En kan bij elke gelegenheid! Een toplakje dus!

Wat vind jij ervan?

Ik kocht dit lakje bij Transdesign voor $5,49 exl. verzendkosten.

4 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Shirley
    Okt 22, 2010 @ 13:59:48

    Wauw…
    Wat een super mooi kleurtje!
    En 2 laagjes maar, dat is helemaal top!

    Beantwoorden

  2. Misslanghaar
    Okt 22, 2010 @ 14:27:44

    Mooie subtiele kleur! Hij is idd een mengeling van nude en kleur, heel bijzonder 🙂

    Beantwoorden

  3. Kalypso
    Okt 22, 2010 @ 20:15:05

    Ik vind het een nude en transparante kleur. Ik vind hem prachtig en netjes. Liefs, xxxx

    Beantwoorden

  4. renaschrijft
    Okt 22, 2010 @ 23:55:00

    Ik vind het een erg mooi kleurtje, lekker subtiel wat je ook naar je werk makkelijk kan dragen!

    Beantwoorden

Geef een reactie

