Winnaar fimo wheel!

Vandaag de uitslag van de winactie waarbij je een wheel met flinterdunne fimo stukjes kon winnen. In totaal hebben er 20 meiden meegedaan en heb ik via random.org een winnares getrokken. Dit werd nummer 7…..

~*~Stephanie~*~



Van harte gefeliciteerd! Voor de meiden die niet gewonnen hebben, niet getreurd, binnenkort weer een nieuwe winactie online!

 

Ik wil iedereen bedanken voor het meedoen en hoop dat jullie blijven kijken op mijn site en een berichtje achterlaten en dan hoop ik jullie wat beter te leren kennen!

9 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Tessa
    Okt 20, 2010 @ 11:05:12

    Gefeliciteerd Stephanie!

    Beantwoorden

  2. Shirley
    Okt 20, 2010 @ 12:43:08

    Gefeliciteerd Stephanie! 🙂
    Veel plezier ermee!

    Beantwoorden

  3. Lianne
    Okt 20, 2010 @ 13:08:04

    gefeliciteerd!!!!!!!!
    veel plezier ermee!!!!!

    Beantwoorden

  4. Stephanie
    Okt 20, 2010 @ 13:47:35

    It’s me! Hartstikke bedankt Laura!
    Echt leuk dat je dit doet voor ons!

    Xx

    Beantwoorden

  5. Naomi
    Okt 20, 2010 @ 14:20:22

    Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

    Beantwoorden

  6. sariet
    Okt 20, 2010 @ 16:10:20

    Ahh ik heb niet gewonnen!:(, maar stephanie gefeliciteerd!

    Beantwoorden

  7. nailsbylaura
    Okt 20, 2010 @ 16:16:37

    @ Sariet, Niet getreurd meid.. binnenkort nieuwe winactie online!

    Beantwoorden

  8. Misslanghaar
    Okt 20, 2010 @ 17:18:16

    Spijtig, ik had dit graag gewild, zoals iedereen natuurlijk 😛
    Proficiat aan de winnares!!

    Beantwoorden

  9. Daniëlle
    Okt 21, 2010 @ 13:10:31

    Gefeliciteerd =)

    Beantwoorden

Geef een reactie

