Winactie @ Enchantra

Meiden, ik krijg zoveel leuke reacties op mijn nail art creaties dat ik jullie dit even wilde laten weten. Je kunt namelijk onderstaand setje decals en tipstickers winnen bij Enchantra.

Doornroosje decals, superleuk ook voor halloween!
Doornroosje nail tip stickers!

Wat je moet doen is heel simpel, je moet de winactie RT-en op Twitter. En een berichtje achterlaten bij het artikel op de site. Je krijg dat vanzelf te horen of je gewonnen hebt!

Allemaal meedoen hoor! Decals en Tipstickers zijn namelijk superleuk om mee te werken dat heb je op mijn site al meerdere malen kunnen lezen. Heb je dat gemist? Lees onderstaande artikelen:
* Halloween creatie met decals
* Eerste keer tip stickers
* Alles over decals en tip stickers

 

4 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Lianne
    Okt 20, 2010 @ 16:18:21

    i’m in love!!!!!!!!!
    wauw deze wil ik ook wel…..
    ik heb geen twitter enz. dus kan ik ook niet mee doen 😦

    kus mij

    Beantwoorden

  2. Shirley
    Okt 20, 2010 @ 16:46:59

    Hihi leuk zo mijn nagels weer tegen te komen 🙂
    Ik heb deze inderdaad niet in mijn assortiment staan, maar altijd mogelijk.

    Beantwoorden

  3. Misslanghaar
    Okt 20, 2010 @ 17:03:28

    Ik heb meegedaan 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

