MNY

Misschien heb je het al op andere beautyblogs gelezen. MNY is in Nederland gearriveerd. Dus dook ik gistermiddag direct in de bus om naar de Etos te vliegen. Ik kocht 5 lakjes voor mijzelf en 1 voor vriendin Shirley, waar ik binnenkort een bezoekje aan ga brengen.

Eigenlijk was ik een beetje teleurgesteld toen ik voor het schap stond, ik had in de bus bedacht mezelf in te houden aangezien er nog heel wat lakjes naar mij onderweg zijn. Maar ik vond het gewoon moeilijk om echt iets leuks te vinden. Ik vond veel nagellak er erg kinderlijk uitzien en niet echt mijn kleurtjes. Natuurlijk zit er voor iedereen wat bij, maar persoonlijk vond ik het wat tegenvallen na alle lovende berichten op internet.

De lakjes van MNY liggen nu in de grotere Etos filialen, maar niet op stations. Er zit 7 ml in een flesje waar je €2,49 voor betaald. Deze week heeft Etos de aanbieding dat op alle cosmetica, en dus nagellak, het tweede artikel voor de helft van de prijs.

Heb jij al wat gekocht?

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Michelle
    Okt 19, 2010 @ 13:34:58

    Ik heb nog niets gekocht.
    Ik ben wel benieuwd naar swatches en hoe de kwaliteit e.d. is! Jammer dat het je tegen viel. Maar scheelt weer in de portemonnee! 😛

    Beantwoorden

  2. Linda
    Okt 19, 2010 @ 19:52:37

    Ik had ze in m’n handen, maar heb ze uiteindelijk laten liggen. Dan koop ik weer voor de heb, ipv dat ik een nieuw nagellakje koop in een kleur die ik mooi vind 😉

    Beantwoorden

  3. Shirley
    Okt 19, 2010 @ 22:03:12

    Mooie lakjes meis!
    Ben heel nieuwsgierig welke ik van je krijg 🙂

    Je bent een lieverd!

    Beantwoorden

  4. Kalypso
    Okt 19, 2010 @ 22:21:22

    Bij mij etos hebben ze dat niet. Stomme etos. Hahaha, deze vind ik ook mooi. Ik verwacht denk ik ook veelste veel ervan. Maar dat kan niet anders na al die artikels met lovende woorden over deze lijn. Ik ben echt zeer benieuwd. Liefs, xxxxx

    Beantwoorden

  5. Marikee
    Okt 19, 2010 @ 22:55:02

    Ik ga morgen kijken, je hebt me wel nieuwsgieriger gemaakt!

    Beantwoorden

  6. Lois
    Okt 20, 2010 @ 17:16:24

    Ik heb even gekeken, maar ik vind het eigenlijk een beetje tegenvallen! De kleurtjes zijn niet echt heel erg veel nieuws..

    Beantwoorden

Geef een reactie

