Hallo ween

31 oktober is het weer zover, Halloween! In Nederland wordt er erg weinig aandacht aan besteed, spijtig als je het mij vraagt! Wat is er nu leuker dan prachtige kostuums? Mooie nagels 😉

Ik had van Shirley een aantal waterdecals gekregen en wilde hier graag een halloween creatie mee maken. Ook wilde ik dat het niet standaard werd met een pompoen met een hoofdje erop, nee het moest iets anders zijn…

Zie hier mijn Hello Kitty-heksen!

De ondergrond heb ik gespongd met drie kleuren:
– China Glaze – Stella (donkerste kleur met shimmer)
– China Glaze – Spontaneous (middelkleur zonder shimmer)
– Essence – Stampy polish White (zonder shimmer)
(Morgen komt er een uitgebreid artikel over spongen)

Vervolgens heb ik de waterdecals van Shirley gebruikt op het witte gedeelte van de nagel. En heb ik sterretjes gestempeld van konad’s imageplate M3 en de stempellak in kleur pastel geel, ook van konad.

Persoonlijk vind ik het echt een hele mooie creatie geworden die toch draagbaar is.

Shirley heeft elke maand een leuke wedstrijd op haar nagelhyves. Deze maand kun je je mooiste halloween creatie inzenden en meedingen naar de prijs:
10 setjes French Nail Tip Stickers of 10 setjes tips water decals clear. Allemaal meedoen dus!

Zal ik deze nagels ook inzenden? Wat vind jij??

19 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. renate
    Okt 18, 2010 @ 09:42:32

    heel erg mooi meid!!

    Beantwoorden

  2. Sarah M
    Okt 18, 2010 @ 10:44:36

    Mooi gedaan zeg!!

    Beantwoorden

  3. Michelle
    Okt 18, 2010 @ 10:53:18

    Leuk gedaan! 😀
    Ik zou het gewoon inzenden, de creatie is echt leuk!

    Beantwoorden

  4. Lianne
    Okt 18, 2010 @ 11:01:39

    doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen :d
    duidelijk genoeg ? 😉
    (K) mij

    Beantwoorden

  5. sariet
    Okt 18, 2010 @ 12:12:24

    Jaa erg leuk! Ik zou het gewoon doen!

    Beantwoorden

  6. Kalypso
    Okt 18, 2010 @ 12:32:05

    Ik vind het ook jammer dat er in nl bijna geen halloween is. In amerika is het een hele gebeurtenis. Hihi. Ik vind de nail art heel mooi. Moet je echt doen. Het is zo schattig. Liefs, xxxxx

    Beantwoorden

  7. Naomi
    Okt 18, 2010 @ 15:31:36

    Wauw! Super vet!

    Beantwoorden

  8. Daniëlle
    Okt 18, 2010 @ 16:12:28

    heel gaaf! En ik zou ze zeker insturen =)

    Beantwoorden

  9. Shirley
    Okt 18, 2010 @ 18:50:47

    Echt super mooi!

    Loveeeee it (l)

    Beantwoorden

  10. Tessa
    Okt 18, 2010 @ 20:29:08

    prachtig weer Lau!you amaze me!

    Beantwoorden

  11. Misslanghaar
    Okt 18, 2010 @ 21:17:07

    Jaaa zeker inzenden! Ik vind het prachtig!

    Beantwoorden

  12. Sharana's Corner
    Okt 18, 2010 @ 22:13:44

    Natuurlijk inzenden, wie niet waagt wie niet wint!

    Mooi hoor 🙂

    Beantwoorden

  13. Trackback: Winactie @ Enchantra « Laura's nageldossier
  14. Miranda
    Okt 27, 2010 @ 14:52:03

    Ah super leuk(A)(A)

    Beantwoorden

Geef een reactie

