Ik geloof in de liefde…

I Believe in Amour is het lakje van Color Club uit de Pardon my French collectie van dit jaar, dat ik vandaag aan jullie laat zien. Het is een zacht roze lakje met een crème finish. Helaas dekt dit lichte lakje vrij slecht en heb ik voor de foto 4(!) laagjes nodig gehad om hem dekkend te krijgen.

Het is een leuk kleurtje, maar ik denk dat er ook wel dupes te vinden zijn, zo’n exclusieve kleur is het ook weer niet.

Ik kocht dit lakje bij Enchantra voor €4,95. Enchantra verkoopt sinds kort een aantal collecties van Color Club en ook de gewilde Orly Cosmix FX collectie.

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Misslanghaar
    Okt 17, 2010 @ 11:18:27

    Hele mooie kleur! Alleen 4 laagjes is wat teveel van het goeie 😛

    Beantwoorden

  2. sariet
    Okt 17, 2010 @ 13:55:43

    hoi!
    Ik moet zeggen dat ik de kleur ook niet echt bijzonder vind.
    En 4 laagjes is echt veel!

    sariet
    p.s. je reactie bij de winactie
    ik volg je op twitter of kan je dat niet zien?

    Beantwoorden

  3. nailsbylaura
    Okt 17, 2010 @ 13:57:28

    @Sariet, Ja het is goed gegaan hoor:) Was mijn fout. Je staat gewoon 2x in de lijst. Woensdag staat de winnaar online!

    Beantwoorden

  4. Kalypso
    Okt 17, 2010 @ 20:30:03

    Ik vind het een hele mooie kleuren. Zo zacht en liefdelijk. Liefs, xxxx

    Beantwoorden

  5. Shirley
    Okt 17, 2010 @ 22:56:42

    Mooi kleurtjeee!

    Beantwoorden

Geef een reactie

