Cuties onderweg!

Ja, het is weer zover, ik heb weer een aantal lakjes besteld, deze keer niet op Transdesign.com maar op Ebay! En wel een vijftal lakjes uit de Kaleidoscope collectie van China Glaze. Ik hoor jullie denken… die worden toch niet meer gemaakt?! Klopt, maar ik vertelde jullie ook dat je het af en toe op Ebay nog tegen kan komen. Ik heb de onderstaande 5 lakken aangeschaft en dat brengt mijn totaal op 9 Kaleidoscope lakjes.

Him Out

How About a Tumble

Tickle My Triangle

He’s Going In Circles

Spin Me Around

Ik heb goed contact met de verkoper gehad en vandaag zijn deze nagellakken op de post gegaan. Ze komen uit Polen dus het zal wel eventjes duren voordat ze er zijn. Zodra ik ze heb, ga ik swatches voor jullie maken en natuurlijk mooie nail art creaties!

Wil jij ook deze nagellaken of één ervan? Ik heb besteld bij deze verkoper.

9 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. beautyglossy
    Okt 14, 2010 @ 08:41:59

    mooimooimooi!

    Beantwoorden

  2. Tessa
    Okt 14, 2010 @ 11:46:24

    cooool! 😀

    Beantwoorden

  3. Kalypso
    Okt 14, 2010 @ 12:14:48

    Wauw, ik ben zo benieuwd. Meteen swatchen hé? De laatste en de 2de kleur zijne cht mijn favo’s. Liefs, xxxxx

    Beantwoorden

  4. Lianne
    Okt 14, 2010 @ 13:11:40

    hmmm…. pfffff…… JALOERS!!!!

    Beantwoorden

  5. Marikee
    Okt 14, 2010 @ 17:07:41

    Mooie kleuren, ben benieuwd naar de swatches!

    Beantwoorden

  6. Shirley
    Okt 14, 2010 @ 17:17:10

    Super!!!! 🙂

    Beantwoorden

  7. nailsbylaura
    Okt 14, 2010 @ 17:40:56

    Tnx meiden, ik ga zeker gauw swatches maken als ik ze heb. Hopelijk komende ze nog voordat ik op vakantie ga!

    Beantwoorden

  8. Laura
    Okt 14, 2010 @ 18:05:25

    Hmmm, ik hoop dat ze op 25 oktober komen!

    Beantwoorden

  9. Misslanghaar
    Okt 17, 2010 @ 11:17:03

    Oh, wat een mooie lakjes! Vooral de 2de en 3de dan 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

