Korte nail art

Ik ben vandaag best happy omdat ik een tentamen heb gehaald waarvan ik dacht dat ik het verknald zou hebben. Nu nog 2 tentamens en een heleboel inleverwerk, maar het einde van de PABO is toch echt in zicht!

Om mijn happy gevoel met jullie te delen heb ik weer een leuke nail art voor jullie gemaakt. Als basislak gebruikte ik IDK van China Glaze. Deze dekt in twee laagjes. Vervolgens heb ik mijn konadspulletjes gepakt en heb ik het bloemetjesmotief van M73 gestempeld met Plum Play With Me van Catrice. En dit was het resultaat. (Wel op mijn linkerhand, want mijn pinkstompje wilde ik jullie niet laten zien i.v.m schokkende beelden)

Prachtig he die holografische gloed.

De look is erg simpel en snel. Ik vind het leuk, maar niet geweldig. Dus waarschijnlijk gaat hij er snel weer af voor een ‘fantastische look’.

De meeste lakken van Catrice kun je prima gebruiken om mee te stempelen. Dit lakje heb ik al vaker gebruikt in nail art looks en het blijft gewoon super mooi!

IDK komt uit de OMG collectie van China Glaze die net als de Kaleidoscope collectie niet meer wordt gemaakt. Je kunt deze in een enkele webshop nog vinden of op Ebay.

Pssth! Shirley geeft 5 setjes tip stickers en 5 setjes water decals weg. Klik hier om mee te doen.

7 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Kalypso
    Okt 13, 2010 @ 09:46:53

    Wauw, ik vind dit heel mooi. Echt mooi gedaan. Ik ga zoiets ook proberen. Liefs, xxxxx

    Beantwoorden

  2. Tessa
    Okt 13, 2010 @ 10:28:14

    leuk!

    Beantwoorden

  3. Michelle
    Okt 13, 2010 @ 17:16:56

    Leuke creatie zo!
    Ik moet misschien toch eens investeren in wat konad plates, je geeft me veel leuke ideeën! 😛

    Beantwoorden

  4. Naomi
    Okt 13, 2010 @ 17:56:08

    Wauw, super mooi!

    Beantwoorden

  5. Shirley
    Okt 14, 2010 @ 17:18:08

    Heel erg mooi!!

    Beantwoorden

  6. Marikee
    Okt 14, 2010 @ 17:25:52

    Wauw, ziet er heel gaaf uit!

    Beantwoorden

  7. Laura
    Okt 14, 2010 @ 18:03:48

    I like!
    Gelukkig kan ik straks ook helemaal losgaan met je nagellakjes 😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

