Mijn geheim..

Mijn geheim voor mijn meestal πŸ˜‰ mooie nagels is Trind. En dan vooral de Trind Nail Repair.

Dit is wat Trind over de Nail Repair zeg:

Trind Nail Repair is een effectieve nagelversterker die je nagels sterk maakt en soepel houdt. De nagels drogen met dit product niet uit en verkleuren niet. De unieke formule van Trind zorgt ervoor dat de eiwitmoleculen in de nagel stevig aan elkaar worden gekoppeld, waardoor een rigide netwerkstructuur wordt verkregen en de nagel sterker wordt. Belangrijk detail hierbij is dat het natuurlijke nagelvocht niet verloren gaat. De nagel blijft op die manier soepel en ziet er verzorgd uit.

Zelf heb ik dit ongeveer een half jaar geleden ontdekt. Eerst was ik vrij sceptisch over zo’n opgehemeld product, maar het is echt waar meiden! De Nail Repair maakt je nagels sterk, wit en verzorgd! Ik breng de Nail Repair zelf altijd aan als een base coat, want hij laat absoluut geen kleur door, wat erg fijn is als je met donkere nagellak aan de slag gaat.

Bij het aanbrengen moet je er om denken dat je de Nail Repair alleen op je nagels smeert en niet op je nagelriemen. Er zitten namelijk vrij agressieve dingen in de Nail Repair.

Tja, ik ben heel lovend over dit product, een nadeel is misschien de prijs. Want hij kost €11,95 voor een flesje van 9 ml.

Wel is de Nail Repair bij bijna alle filialen van Douglas verkrijgbaar en zelf bij de Etos heb ik hem wel eens gespot. Online kun je hem kopen bij de Trind webshop.

Bron informatie + foto

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Kalypso
    Okt 12, 2010 @ 12:54:44

    Deze nagellak lijn is ook gewoon heel goed. Trind is wel vrij prijzig, maar voor mooie nagels is het het zeker waard. Liefs, xxxx

    Beantwoorden

  2. Naomi
    Okt 12, 2010 @ 18:30:32

    Misschien toch een keertje het proberen waard..

    Beantwoorden

  3. Shirley
    Okt 12, 2010 @ 23:15:11

    Ja misschien ook maar een keer proberen πŸ™‚

    Beantwoorden

  4. Marikee
    Okt 14, 2010 @ 17:43:43

    Klinkt goed, wanneer ik mijn huidige heb nail-repair-nagellak heb opgemaakt, ga ik voor deze kijken!

    Beantwoorden

  5. nailsbylaura
    Okt 14, 2010 @ 17:45:01

    @ Marike, laat je me dan weten wat jou ervaringen zijn?! Lijkt me leuk voor op de site..

    @ Naomi & Shirley, jullie ook?

    Beantwoorden

Geef een reactie

