Don’t be a square

Eindelijk maar toch is hij er dan, de swatch van het Kaleidoscope lakje wat ik geruilde heb met medeblogger Tessa.

Dit prachtige lakje steelt echt de show, mensen zien denk ik niet meer wat ik aanheb, want ze kijken alleen maar naar mijn mooie nagels… =D

Don’t be a Square dekt prachtig in twee dunne laagjes, hij droogt lekker snel en ziet er Stunning uit! Ik denk dat het tijd wordt dat we naar de foto’s gaan kijken!

Deze prachtige lak verdiende 4 foto’s omdat ik er echt enthousiast over ben!

Helaas zijn de Kaleidoscope lakjes amper nog verkrijgbaar omdat China Glaze ze uit het assortiment heeft gehaald. Mocht je nog graag wat van deze lakjes bemachtigen moet je goed zoeken op Ebay of met toeval er tegenaan lopen.

 

7 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Lianne
    Okt 10, 2010 @ 10:24:35

    i’m in love!!!!!!!!!!
    deze wil ik ook!!!
    dikke kus

    Beantwoorden

  2. Kalypso
    Okt 10, 2010 @ 11:12:21

    Wauw, een goeie ruil dus. Heel mooi. I love it. En dat na 2 laagjes. Liefs, xxxx

    Beantwoorden

  3. Jorna
    Okt 10, 2010 @ 13:35:36

    Heel mooi lakje! I like!

    Beantwoorden

  4. Daniélle
    Okt 10, 2010 @ 17:03:23

    Wauw! Jammer dat ie niet meer te koop is.. Even een vraagje: Jij hebt hele lange mooie nagels, mijne zijn gespleten en kort. Heb je tips om mijn nagels zo ongeveer als die van jou te krijgen =P

    Beantwoorden

  5. nailsbylaura
    Okt 10, 2010 @ 17:12:09

    @ Daniélle, Haha.. tnx! Toevallig laat ik jullie morgen mijn horror enge korte afgebroken nagel zien, maar ook de reden.
    Voor de rest kan ik je echt aanraden op de Trind Nail Repair te kopen. Dit breng je twee weken lang elke dag aan op je nagels. Hierdoor worden je nagels sterker en gezonder en zullen ze langer worden! Ik heb geloof ik wel wat op mijn site staan over de Nail Repair maar zal deze week een uitgebreider artikel voor je plaatsen!

    Beantwoorden

  6. Bertine
    Okt 10, 2010 @ 19:02:32

    Super mooi!!!!!!!

    Beantwoorden

  7. Shirley
    Okt 10, 2010 @ 19:05:58

    Super mooi lakje!
    Jammer dat ik deze niet heb hihi 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

