Eerste keer Tip Stickers

Gisteren konden jullie alles lezen over de tip stickers van Shirley. Vandaag was het tijd om het zelf uit te proberen! Spannend!

Je hebt nodig:
– Sticker
– Schaar
– Naald
– Pincet
– Bakje met water en afwasmiddel
– Wattenstaafjes

Zoals ik gisteren al vertelde is het super makkelijk om de stickers aan te brengen. Het enige lastige eraan is dat je ze recht op je nagel moet krijgen. Verder kan iedereen dit doen!

Zie mijn resultaat:
Schattige roosjes op mijn tips!

Je ziet dat mijn pink een beetje scheef is gegaan. In principe kun je de sticker een stukje loshalen en opnieuw doen. Maar dat was mijn allereerste nagel die ik deed, dus ik heb hem laten zitten.

Wat ik nog een beetje lastig vond was de randjes weghalen. Eerst knip je het grootste deel ervan af. Vervolgen doop je een wattenstaafje in het water met afwasmiddel en zo verwijder je de rest. Ik begon erg heftig te poetsen waardoor er soms teveel van de tip sticker verdween, wees hier dus voorzichtig mee.

Op de foto zie je het randje van de sticker nog zitten, dat komt omdat ik hier nog geen top coat aangebracht heb. Als je de top coat aangebracht hebt, zie je er niks meer van.

Al met al ben ik dus heel tevreden over de tip stickers en wil iedereen aanraden, probeer het eens een keertje en ga er lekker met een vriendin mee spelen en je zult merken hoe leuk, snel en gemakkelijk dit is!

De tip stickers koop je bij Shirley, op haar blog kun je alle mogelijke designs vinden. Per setje betaal je €1, exl. verzendkosten, wat echt geen geld is!

Klik hier om direct naar de designs te gaan. hier vind je ook informatie over hoe je moet bestellen.


7 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Laura
    Okt 09, 2010 @ 12:35:55

    Oeeh! Die vind ik schattig!
    Leuk : )

    Beantwoorden

  2. Michelle
    Okt 09, 2010 @ 19:33:19

    Leuk ^^
    Schattig ook, die roosjes zo!

    Beantwoorden

  3. Shirley
    Okt 09, 2010 @ 19:40:08

    Heel erg mooi geworden 🙂

    Beantwoorden

  4. Kalypso
    Okt 09, 2010 @ 21:56:35

    Wauw, ik sta versteld. Dat het bestaat. Ik was er zo benieuwd na, nadat ik je artikel had gelezen. Heel leuk. Van die scheve sticker op je pink zie je niet veel hoor. Liefs, xxxx

    Beantwoorden

  5. nailsbylaura
    Okt 09, 2010 @ 22:39:03

    @ Kalypso, Tnx. Het is echt makkelijk en snel. Als je het leuk vindt moet je zeker een keertje een setje aanschaffen om te proberen! Weet zeker dat je er geen spijt van krijgt!

    Beantwoorden

  6. supketchup
    Okt 09, 2010 @ 23:02:13

    Oh dat ziet er echt heel erg leuk uit!

    Beantwoorden

  7. Trackback: Winactie @ Enchantra « Laura's nageldossier

Geef een reactie

