Shirley artikel ;)

Vandaag ga ik jullie vertellen wat goede vriendin Shirley allemaal maakt voor nagelliefhebbers like me! Ik heb al een aantal NailShots laten zien waarin ik Hello Kitty of andere plaatjes op mijn nagels had. Dat zijn waterdecals.

Hier een aantal voorbeelden van waterdecals.

Hoe en wat?!
Waterdecals zijn een soort stickers. Je knipt ze zo netjes mogelijk uit en brengt aan de achterkant een beetje water aan. Hierdoor laat het plaatje los van het witte papier. Nu kun je hem op je nagel bevestigen en glad strijken. Om alle oneffenheden eruit te krijgen kun je een druppeltje alcohol erop laten vallen. Vervolgens zit het plaatje vast en kun je er een top coat overheen doen. Natuurlijk kun je ook nog leuke frutsels erbij stempelen.

Dit zijn Shirley haar Eclipse nagels. De plaatjes zijn dus waterdecals en de rest is erom heen gestempeld.

Waterdecals kun je in alle vormen, maten en plaatjes krijgen. Op Shirley haar hyvespagina kun je er alles over lezen. kosten: €0,75 per setje exl. verzendkosten. Bij 10 setjes krijg je een korting en betaal je €6,- Helemaal niet duur en superleuk!

Laatst was ik bij Shirley en liet ze mij iets nieuws zien. Tip stickers. Dit breng je dus aan zonder water.

Hier een aantal voorbeelden van tip stickers.

Hoe en wat?!
Tip stickers zijn echt super gemakkelijk in gebruik. Je knipt de stickers uit, haalt met een naald een stukje los. Trek vervolgens de sticker eraf en plaatst deze op de nagel. Dan knip je het overtollige weg en doop je een wattenstaafje in een beetje water met afwasmiddel. Zo kun je de randjes weghalen die nog uitsteken.


Zie hier Shirley haar tutorial van de tip stickers.

Tip stickers zijn heel handig en snel. Deze zijn ook in heel veel verschillende designs verkrijgbaar. Deze staan ook op de Hyvespagina, dus kijk lekker eventjes rond want er is onwijs veel keus. De tip stickers kosten €1 per setje van 10.

Hoe bestel ik?
Je kunt je bestelling doorgeven via een priveberichtje op Hyves. Shirley maakt voor jou een prijsopgave en zodra je betaald hebt, wordt je bestelling verzonden.

Hoe kom ik aan meer informatie?
– Je kunt je vraag achterlaten bij de comments, ik zal deze dan z.s.m. beantwoorden.
– Je neust even op de hyvespagina van Shirley KLIK HIER
– Je kijkt op de weblog van Shirley KLIK HIER

4 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Tessa
    Okt 08, 2010 @ 11:18:15

    mooi zijn ze heee πŸ™‚

    Beantwoorden

  2. Kalypso
    Okt 08, 2010 @ 11:26:54

    Aaah, wat schattig. Vooral die katten. Heel mooi. Liefs, xxxxx

    Beantwoorden

  3. Shirley
    Okt 08, 2010 @ 15:18:19

    Super leuk bericht πŸ™‚
    En erg lief!

    Beantwoorden

  4. Trackback: Winactie @ Enchantra « Laura's nageldossier

Geef een reactie

