Dansende Bloemen nagels

Ik vertelde jullie het gister al, ik ging een leuk konad design zoeken voor bij de kleur van Sinful Colors.

Ik heb gekozen voor een simpele look. Ik heb hiervoor GCOCL K05 gebruikt. En gestempeld met konad zwart. Ik heb het halve bloemetje in de bovenhoek en onderhoek van mijn nagel gestempeld.

Door de metallic finish van de nagellak is het erg moeilijk te fotograferen. Ik moet daarbij direct vertellen dat de look in het echt veel mooier overkomt, maar daar kan ik op dit moment weinig aan doen…

Ik vind het een superleuke, simpele look geworden. En jij?

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Jorna
    Okt 07, 2010 @ 10:19:13

    Heel mooi! Geeft een leuke touch aan de lak!

    Beantwoorden

  2. Kalypso
    Okt 07, 2010 @ 10:48:51

    Heel mooi. Die bloemen maken het echt af. I love it. Liefs, xxxx

    Beantwoorden

  3. Tessa
    Okt 07, 2010 @ 15:57:45

    wow, prachtig meis!

    Beantwoorden

  4. Ellen
    Okt 07, 2010 @ 22:35:13

    heel mooi, dat roze en dat zwarte samen is echt mooi.

    Beantwoorden

  5. renate
    Okt 08, 2010 @ 09:36:35

    mooi hoor!!

    Beantwoorden

  6. sariet
    Okt 12, 2010 @ 08:45:46

    Super leuk! Je maakt altijd erg leuke dingen en brengt mij op ideeen!
    Ik ga dit weekend ook ff weer met konad aan de slag!:D

    sariet

    Beantwoorden

Geef een reactie

