Dansende nagels?!

Ik kon het niet laten om mijn kleurlak van Sinful Colors te testen. Dit lakje met de leuke naam Dancing nails is een shimmer lakje. De kleur is oud roze/diep rood.

Hier zie je goed hoeveel glitters het lakje bevat! prachtig!

In huis in de schaduw.

Het kwastje van het lakje is wat vreemd, het loopt wat breed uit. De lak zelf is aan de dikke kant, waardoor hij lichtjes streept bij het aanbrengen. Dit verdwijnt zodra je een top coat aanbrengt. Over de houdbaarheid van de lak kan ik nog niets zeggen, want ik heb het vanmiddag aangebracht.

Dancing Nails dekt mooi in twee dunne laagjes *daar houden we van!* En droogt normaal. Ik heb mijn oude vertrouwde INM Out The Door top coat erover aangebracht. Had ik jullie al verteld dat ik vandaag mijn big ass INM kreeg met maar liefst 73 ml?!

Anyway, ik ben erg tevreden over dit lakje en laat jullie deze week zien welke konad look ik ermee maakte!

Sinful Colors is, voor zover bij mij bekend, niet in Nederland verkrijgbaar. Wel in buitenlandse webshops.

4 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Shirley
    Okt 06, 2010 @ 13:55:51

    Mooi lakje inderdaad!

    Beantwoorden

  2. Michelle
    Okt 06, 2010 @ 17:57:51

    Leuk kleurtje! 😀

    Beantwoorden

  3. Kalypso
    Okt 06, 2010 @ 19:14:30

    I love it. Hele mooie kleur. Liefs, xxxx

    Beantwoorden

  4. Tessa
    Okt 06, 2010 @ 20:38:32

    love it!

    Beantwoorden

Geef een reactie

