Lolliepop

Vandaag een mooie lila swatch online, omdat het zulks prachtig weer is buiten. Ik ben helemaal nog niet toe aan mijn donkere en grijze lakjes!

Lolliepop hebben jullie al eerder voorbij zien komen op de site, het is namelijk het lila kleurtje uit de Sweet collectie van Orly. Ik hd deze al wel geswatched op een nagelwiel, maar nog nooit op mijn eigen handen. In eerste instantie vond ik het ook maar een saai lakje.

Toch vond ik het een leuk lakje en niet helemaal saai. Hij dekt super na twee dunne laagjes, iets wat ik altijd fijn vind! De kleur vind ik op mijn handen prachtig en niet bleek-makend. Misschien moet ik hier nog wel een konadlook over maken? Dat misschien later!

Orly lakjes zijn steeds moeilijker verkrijgbaar. Ik kocht ze altijd bij TransDesign, maar die is gestopt met de overzeese verzendingen. Bij Enchantra kost een Orly lakje €6,95 maar er is beperkte keuze in collecties. Bij Boozyshop koop je een Orly voor €10,49 hier heb je meer keuze in collectie. En als je het daar niet kan vinden: Ebay!

9 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Kalypso
    Okt 04, 2010 @ 14:39:31

    Heel mooi lila. Ik wou eerst deze kleur bij ELF bestellen. Het is inderdaad lekker weer. Lekker zonnetje. Niet te koud. Liefs, xxxx

    Beantwoorden

  2. Laura
    Okt 04, 2010 @ 15:31:59

    NICE!

    Beantwoorden

  3. Shirley
    Okt 04, 2010 @ 18:11:42

    Hele mooie kleur!
    Ben wel beetje jaloers :-p

    Beantwoorden

  4. Miranda
    Okt 05, 2010 @ 13:30:25

    Wauw super mooie kleuren, scheuren jou’n nagels nooit heel erg ? Je hebt ze zo mooi lang *hihi ik ben jaloers :$ *

    Beantwoorden

  5. nailsbylaura
    Okt 05, 2010 @ 16:05:59

    @ Miranda, Af en toe scheurt er een nagel maar eigenlijk zelden!

    Beantwoorden

  6. LaMademoiselle
    Okt 05, 2010 @ 16:39:14

    Ik vind het best wel een leuk kleurtje! Je kan als je het te saai vind, er met een ‘donker’roos kleurtje er een konad of tekeningetje op maken 😉

    Beantwoorden

  7. Tessa
    Okt 05, 2010 @ 17:38:40

    wat een super lief kleurtje!

    Beantwoorden

  8. Jorna
    Okt 07, 2010 @ 10:20:03

    Mooi gelakt! En wat een zoet lila/mauve kleurtje, I like!

    Beantwoorden

  9. renate
    Okt 08, 2010 @ 09:38:12

    zacht mooi kleurtje!!

    Beantwoorden

Geef een reactie

