Winactie!

DEZE WINACTIE IS GESLOTEN!!

Jaja.. het is een feit, mijn eerste winactie op http://www.nailsbylaura.wordpress.com! Ik liet het jullie al weten in mijn artikel van donderdag. Maar nu is het officieel.

Wat kun je winnen?

Ik geef een nail art wheel met flinterdun gesneden fimo’s weg. Fimo’s kun je leuk verwerken in je nail art looks. Het nail art wheel is ongebruikt en helemaal in orde.

Wat moet je doen?

Heel simpel. Laat een reactie achter bij de comments met daarbij een geldig e-mailadres.

* Je kunt een extra kans verdienen als je deze winactie RT op Twitter. Vermeld duidelijk in je reactie dat je hebt geRT en geef daarbij de link.

Wanneer de uitslag?

Op woensdag 20 oktober kies ik willekeurig een winnaar.

~*~DOEN JULLIE ALLEMAAL MEE?!~*~

Deze winactie is alleen voor Nederlandse meiden. Binnekort een winactie waarin ook Belgische meiden mee kunnen doen.

25 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Hanna
    Okt 02, 2010 @ 10:40:18

    me-cool@live.nl
    supeer leuke winactie!
    ik heb alleen geen twitter maarjaa..
    nu maar hopen dat ik win:P
    XX Hanna

    Beantwoorden

  2. Tessa
    Okt 02, 2010 @ 11:17:49

    Leuke winactie hoor meid, succes!

    Beantwoorden

  3. Naomi
    Okt 02, 2010 @ 12:28:15

    Oh super leuk!
    Ik kijk al een tijdje dagelijks op je site, maar liet nooit een reactie achter
    *shame on me*. Ik wil wel graag meedoen!

    Beantwoorden

  4. nailsbylaura
    Okt 02, 2010 @ 17:04:51

    @ Naomi, Haha.. Shame on you! Nee hoor. Zou het leuk vinden als je eens een reactie achterlaat, maar vind het al super dat je elke dag even langs komt!

    Beantwoorden

  5. Laura
    Okt 02, 2010 @ 18:24:26

    Woeee, je eerste winactie! Het is een feit!
    Ik heb ge-RT!
    Ga maar eens gauw op je twitterr kijken : )

    Beantwoorden

  6. Linda
    Okt 03, 2010 @ 14:55:15

    Ik geloof niet dat ik dit ooit zou gebruiken haha, maar proberen kan nooit kwaad *smile* Als jij me nou s ff ging leren hoe je dat gebruikt 😉 Of even better; maak er een filmpje van! 😀

    Beantwoorden

  7. Stephanie
    Okt 03, 2010 @ 19:31:43

    Ik doe mee offcourse, mijn email kan je lezen als goed is, ik zet liever niet mn mail in een comment. En ik heb natuurlyk geRT mijn twitter is Monarch2O19. Super leuk een winactie! Origineel ook!

    Beantwoorden

  8. Nyria
    Okt 03, 2010 @ 23:02:50

    Wat leuk dat je dit doet. De nailartwheel is bij mij echter een ramp. Ik heb het geprobeerd maar ik ben hier gewoon te preuts voor. Meiden veel succes. Liefs, xxxxxx

    Beantwoorden

  9. xandra
    Okt 04, 2010 @ 23:05:32

    xandravanheesch@home.nl

    Love itt ❤

    Beantwoorden

  10. Shirley
    Okt 05, 2010 @ 17:03:08

    Super leuke winactie meid 😀

    Beantwoorden

  11. Nadia Segers
    Okt 07, 2010 @ 11:13:09

    Ben brandnew op je site!
    Wat een leuke winactie 😀
    Ik waag dus natuurlijk een poging

    mvg! xx

    Beantwoorden

  12. nailsbylaura
    Okt 07, 2010 @ 11:15:34

    Welkom Nadia!

    Beantwoorden

  13. Liefdevoorbeauty
    Okt 07, 2010 @ 16:09:59

    Ik doe heel graag mee!

    Beantwoorden

  14. silja
    Okt 09, 2010 @ 22:51:51

    wat een leuke winactie
    ik heb ze nog nooit gebruikt/gehad!!!

    ik twitter je winactie ook nog met silja88

    Beantwoorden

  15. silja
    Okt 09, 2010 @ 22:54:03

    Beantwoorden

  16. Mirte
    Okt 10, 2010 @ 14:49:48

    Leuk! Ik doe graag mee!!!

    Beantwoorden

  17. sariet
    Okt 11, 2010 @ 19:27:38

    Ik heb nog niet eerder met een winactie meegedaan!
    Maar dit is voor mij iets onbekend en wil het graag uitproberen!
    Ik heb het geretweet! check mn twitter
    Ik ben benieuwd of ik het win! I hope so!!

    Miss_Sariet RT@winactie op http://www.nailsbylaura.wordpress.com

    Beantwoorden

  18. nailsbylaura
    Okt 11, 2010 @ 20:01:50

    Sariet, dan zou je ook een follower moeten zijn op mijn twitteraccount, anders kan ik het niet zien. Ik verwacht dat je dat nog wel doen, want je bent volgens mij een trouwe lezeres, ik heb je naam tweemaal genoteerd!

    Beantwoorden

  19. Trackback: Horror!!! « Laura's nageldossier
  20. Elianne
    Okt 17, 2010 @ 00:09:37

    Hee Laura,

    Ten eerste; wat een leuke site heb je 😉 Mooi hoor!
    Ik heb nog nooit iets met fimo gedaan en vind dat je hier hele leuke figuurtjes weggeeft. Zou er graag eens mee experimenteren.
    xx

    Beantwoorden

  21. Jessica
    Okt 17, 2010 @ 12:23:36

    Wat een leuke winactie!
    Ik doe graag mee.

    Beantwoorden

  22. tess
    Okt 17, 2010 @ 22:25:43

    ik doe graag mee, ziet er goed uit 😀
    ik wens iedereen succes.
    wat leuk dat dit je eerste winactie is! ik heb er nog noooit een gehouen.
    wel leuk dat ze voor gesneden zijn, vroeger had ik van die harde kleine sicks dat was echt niet tedoen.. maar tja.
    blijft wel eennorm schatig

    Beantwoorden

  23. Sharana's Corner
    Okt 18, 2010 @ 22:12:35

    Fruit is gezond, ook op de nagels natuurlijk! 😀

    Leuke winactie! Sign me up!
    sharanascorner@gmail.com

    Big kiss!

    Beantwoorden

  24. Mandy
    Okt 19, 2010 @ 14:14:50

    Ik doe graag mee als ik nog op tijd ben!

    Beantwoorden

  25. Ellen
    Okt 23, 2010 @ 21:59:28

    leuk, ik doe ook mee!!!

    Xx Ellen

    PS: I love nail-art, dus komt goed uit !!

    Beantwoorden

Geef een reactie

