Swatch time!

Vandaag ben ik al heel vroeg op de trein gestapt, want ik ga een dagje naar Arnhem om medeblogger en nagelvriendin Shirley te ontmoeten en een dagje te nagelen. Natuurlijk kon ik jullie niet zonder artikel laten zitten vandaag, dus de swatches van de prachtige lakken van gisteren zijn een feit!

VLNR:

1e: Bijna onzichtbaar, de Pearl Harbor glitterlak van Sinful Colors. Deze is leuk als top coat over een saai lakje. De glitters zijn blauw/groen. Erg leuk!
2e: Het oranje glitterlakje, Ufo van Sinful Colors. Prachtig oranje met multiglitters. Een echte eyecatcher.
3e: Dit is nu al één van mijn favorieten, Dancing Nails van Sinful Colors, alleen de naam al! Geweldig mooi roze/paars lakje met metallic glans, Geweldig en super dekkend!

4e:  Charming Rose van NYC leek in het flesje best wel op Dancing Nails, maar kijk wat een verschil. Dit is ook een heerlijk roze/paars lakje. Altijd handig en altijd goed. Deze ga ik zeker vaak gebruiken.
5e: Classic Coral van NYC is een glitterende koraalkleur. Ik verwachtte dat deze slecht zou dekken, maar niets was minder waar. Na twee laagjes net zo dekkend als alle andere kleuren!
6e: Rode nagellak, een haat liefde verhouding heb ik er denk ik mee. Big Apple Red is een mooie dieprode kleur. Misschien kan ik goed stempelen met deze kleur.

7e: Bourjous is  een fijn nagellakmerk met mooie unieke kleuren. Deze kleur viel mij wat tegen want in het flesje lijkt de kleur taupe te zijn, eenmaal geswatched lijkt het heel donkerbruin ala You Don’t Know Jaques van O.P.I.
8e: Dit Essence lakje is fantastisch, dit is één laagje van deze bijzondere lak. Het is een Metallic lakje waardoor hij wel wat streept. Maar deze lakken zijn ook goed te gebruiken om mee te stempelen!

Klapstuk is natuurlijk het unieke Kaleidoscope lakje. Het is een gouden holografische lak. It’s my turn van China Glaze geeft mij een heerlijk vroeg kerstgevoel!

Binnenkort allemaal nagelfoto’s met deze prachtige lakken. Ik ben er nog steeds heel erg blij mee. Ook omdat ik al een tijdje graag een Siful Colours lakje wilde proberen, maar je kunt er vrij lastig aankomen via het internet.

Hebben jullie een favoriet uit dit rijtje? Welke zou je graag als eerste als nagelfoto zien?

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. Tessa
    Okt 01, 2010 @ 09:56:56

    Wat een beauties!

    Maar de klapper blijft indd de ChG..
    Good job Laura! Hoe ben je er eigenlijk aan gekomen? Ze zijn zo lastig te krijgen!

    Beantwoorden

Geef een reactie

