Niets gekocht!

Nee.. ik heb werkelijk niks gekocht! Maar wel gekregen. Vandaag een artikel met alle nagellak die ik deze week gekregen heb en van wie. Ook heb ik zelf nog wat dingetjes gekocht:

Onze buren zijn twee weken op vakantie geweest naar Ijsland en New York *jaloers* en wij hebben zolang op de visjes gepast en de post gedaan. Toen ze terug kwamen hadden ze voor mij en voor Matthijs (mijn man) iets meegenomen. Belachelijk veel voor twee weekjes oppassen als je het mij vraagt!

3 NYC lakjes
1e: 126 – Charming Rose Creme
2e: 130 – Classic Coral Creme
3: 131 – Big Apple Red Creme

3 Sinful Colors lakjes
1e: Dancing Nails
2e: Pearl Harbor
3e: Ufo

2 pakjes nagelstickers
1e: Flirt nail art van Fing’rs
2e: Bedazzle nailart van Nailene

Ik heb al swatches gemaakt en die zagen er werkelijk prachtig uit! De nagelstickers heb ik nog niet geprobeerd maar dat gaat zeker snel gebeuren. Een veel te groot cadeau voor twee weekjes oppassen maar ik ben er superblij mee! Tnx to Gerd en Brenda!

Vriendin Laura gaf me onderstaande lakjes met als reden dat ze van me hield! How sweet is that.

1e: Bourjous paris, 1 seconde per nail – nr 30
2e: China Glaze – It’s my turn (uit de Kaleidoscope collectie)

Ook een veel te groot cadeautje van haar omdat ze van me houdt! Maar ook hier ben ik superblij mee! Tnx to Laura!

Vervolgens was ik bij mijn ouders en gaf mijn moeder mij dit lakje. Die had ik vorige x al uitgezocht en zij had hem voor mij gekocht.

Essence Multi Dimension – 59 Purple Diamond.

Dit is echt een geweldige kleur! Tnx to mama!

Dan heb ik nog een aantal dingetjes zelf gekocht:

Om te beginnen heb ik twee Konad imageplates besteld bij http://www.veelsieraden.nl

Halloween plate, om alvast in de stemming te komen!
Deze kocht ik voornamelijk om het lintjes motief. Hiermee ga ik een Pink Ribbon look maken.

Beide plates kosten €4,95 per stuk.

Deze nail art wheels kocht ik op Ebay, helaas weet ik de verkoper even niet meer.

Zaterdag een winactie, waarbij je een van deze wheels kunt winnen!

Als laatste heb ik nog 2 nieuwe base coats gekocht van Trind. Ik gebruik altijd als base coat de Nail Repair van Trind. Deze komen in een ander artikel nog voorbij. Ook heb ik een nieuwe top coat besteld via Ebay, deze moet nog binnenkomen.

Er komen hopelijk vandaag nog 3 lakjes aan die ik van Matthijs kreeg omdat ik helaas geen contractverlenging kreeg bij mijn bijbaantje. Die show ik jullie in de volgende haul!

Dan als laatste wil ik jullie deze foto laten zien. Ik gooi altijd alles in een bakje wat ik nodig heb voor een artikel en ga dan lekker in de bank, op de laptop, schrijven. Mijn lieve poes Lily vind dit allemaal bere-interessant en wil altijd even meegenieten van alle GirlStuff!

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Tessa
    Sep 30, 2010 @ 16:01:28

    Ziet er super spannend uit 😀 Ben benieuwd naar de winactie!

    En wat een lieve vriendin heb jij! Zal wel aan de naam liggen 😉

    Beantwoorden

  2. Suzanne
    Sep 30, 2010 @ 17:28:51

    Je zou je haast een lakje cadeau geven om op deze leuke site te komen!
    Lieve foto van Lil!

    xxx Suzz

    Beantwoorden

  3. Laura
    Sep 30, 2010 @ 22:52:32

    Graaaag gedaan!
    (L)

    Beantwoorden

  4. Laura
    Sep 30, 2010 @ 22:53:09

    @ Tessa ; Dat ligt zeker aan de naam, alle Laura’s zijn liefff!

    Beantwoorden

  5. miranda
    Okt 03, 2010 @ 13:37:16

    ah wat een leuke spullen(A)

    Beantwoorden

  6. Brenda
    Okt 03, 2010 @ 21:48:43

    Graag gedaan hoor! Ik zag trouwens dat ze erg mooi uitkomen! Veel succes ermee.

    Groetjes Brenda

    Beantwoorden

Geef een reactie

