Confessions of a nailoholic part 3!

Vandaag het laatste deel van mijn afkickrace. Ik begon deze maand met veel moed en vertrouwen. Nu ben ik het beu en vind ik het stom dat ik deze afspraak heb gemaakt! Wel moet ik erbij zeggen dat ik natuurlijk de BM plates heb gekocht, van mijn man 3 prachtige lakjes heb gekregen (deze komen gauw voorbij) en dat ik een nieuwe top coat heb besteld.

Dus eigenlijk heb ik een beetje gesmokkeld, maar ik heb deze hele maand geen nagellak gekocht! Hurray!

Ik moet eerlijk toegeven dat ik het heel erg moeilijk heb gehad en vaak op het punt stond om mijn belofte te verbreken, dankzij mijn lieve man en oplettende vriendin Laura heb ik me toch weten te beheersen:)

Bron

Maar nu, vrijdag is het dan zover 1 oktober, wat zal ik eens gaan bestellen?! Ik heb al een kleine wishlist gemaakt voor een nieuwe TransDesign bestelling, kijk mee:

China Glaze; oranje uit awakening
China Galze; sexy lady
China Glaze; snow
Color Club; wild and willing
Color cCub; revvvolution
OPI ; sand in my suit
OPI: Gargantuan Green Grape
OPI; my private jet

Maar nu heb ik jullie hulp nodig:
1.  OPI my privat jet en Color Club revvvolution lijken best veel op elkaar. Welke moet ik nemen?
2. OPI gargantuan green grape, ga ik dit lakje wel dragen? Wat vinden jullie van de kleur?
3.  Er kunnen dus nog 2 lakjes bij, totdat ik op 9 zit, hebben jullie nog aanraders?

Laat het me weten bij de comments!

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. renate
    Sep 29, 2010 @ 09:50:23

    mooie list hoor!!
    en toch knap dat je het hebt vol gehouden!!
    over de twijfels van de lakjes…bij twijfel nooit doen!! 🙂
    persoonlijk vind ik opi wel fijner/mooier/beter dat cc…dus dan zou ik voor opi gaan..
    jammer dat td geen zoya heeft…dan had ik je die zeker aangeraden!!
    heel veel succes met kiezen (straks mag je kopen en dan ben je er nog niet uit haha)

    Beantwoorden

  2. Tessa
    Sep 29, 2010 @ 14:00:41

    Zet ‘m op! Nog maar even 🙂

    Beantwoorden

  3. Laura
    Sep 29, 2010 @ 14:43:49

    Ik ben zo goed! Ik kijk je aan met mijn strenge ogen!

    Beantwoorden

Geef een reactie

