Bundle monster

Gisteren kreeg ik een telefoontje van vriend Edwin dat er een witte enveloppe voor mij was gekomen. Dat kon maar één ding betekenen mijn Bundle Monster plates (vanaf hier BM genoemd) waren al aangekomen. Dit was veel sneller dan verwacht!

21 plates met prachtige afbeeldingen.

MAAR, een groot nadeel is dat de full nail designs kleiner zijn dan die van Konad. Nóg kleiner? Ja, nog kleiner. Hierdoor denk ik dat ik deze niet als full nail design kan gebruiken…

Zie het verschil:

De foto is van de zijkant genomen, want anders zag je de plaatjes helemaal niet meer:s maar je ziet dat de designs kleiner zijn.

Ook de french tip plates zijn erg klein, en gaan denk ik ook niet passen op mijn brede nagels.

Dat was dus even een domper, maar voor de rest zitten er leuke plates tussen.

De onderstaande afbeeldingen zijn afkomstig van Amazon.com. Dit omdat het onmogelijk is om de plates goed op de foto te krijgen.

Binnenkort creaties met deze plates!

Heb jij deze plates? Hoe gebruik jij de full nail designs? Heb je nog tips?

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Tessa
    Sep 28, 2010 @ 15:29:20

    ik wil ze ook 😦

    Beantwoorden

  2. Shirley
    Sep 28, 2010 @ 16:00:31

    Super 🙂

    Beantwoorden

  3. miranda
    Sep 28, 2010 @ 16:34:08

    ziet er geweldig uit:D

    Beantwoorden

  4. Linda
    Sep 28, 2010 @ 19:38:15

    En je no-buy-maand dan? Of valt dit er buiten omdat het geen nagelLAK is? 😉

    Beantwoorden

  5. renate
    Sep 28, 2010 @ 22:41:33

    mooi! ben benieuwd naar je creaties hier mee!!

    Beantwoorden

Geef een reactie

