Extragavant

Na het prachtige paarse lakje van gisteren vandaag wéér een prachtig paars lakje. Namelijk een lakje uit de O.P.I DS serie, met de naam Extravagance.

Een holografisch lakje met een paarse ondertoon. Ik was al behoorlijk blij met mijn eerste DS lakje Reserve.

Maar dit lakje overtreft het helemaal. Door het slechte grijze weer komen de foto’s niet helemaal tot hun recht.

Daglicht.

Kunstmatig licht.

Daar word je even stil van he?! Ik wel in ieder geval. Ik heb voor bovenstaande foto 2 laagjes Extragavance aangebracht. Bij één laagje dekt hij al, maar voor een mooie intense kleur, heb ik een tweede laagje toegevoegd.

Ik ga denk ik geen Konad of andere nail art hierover aanbrengen, want dat verpest de prachtige kleur, of hebben jullie nog suggesties?

O.P.I. DS lakjes zijn verkrijgbaar bij Transdesign voor $6,49 exl. verzendkosten. Wil je weten hoe je moet bestellen bij TransDesign? Lees dit artikel.

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. renate
    Sep 27, 2010 @ 09:31:27

    deze is zoooo mooooi!!!
    love de ds series!!
    vooral original…..
    vooral geen konad er over doen hoor hihi

    Beantwoorden

  2. Jorna
    Sep 27, 2010 @ 11:59:34

    Wat een ontzettend gaaf lakje! ❤

    Beantwoorden

  3. Tamarah
    Sep 27, 2010 @ 14:09:23

    Wauw prachtig lakje!!

    Beantwoorden

  4. Tessa
    Sep 27, 2010 @ 15:40:29

    What a beauty! :O

    Beantwoorden

  5. Shirley
    Sep 27, 2010 @ 19:22:02

    Heel erg mooi lakje!
    Ik heb uit de DS serie: O.P.I – Perfection.

    Beantwoorden

Geef een reactie

