Nachtelijke sterren!

Vandaag een bijzonder lakje om jullie te laten zien. Namelijk Orlys Midnight Star uit de Gems collectie. Ik kocht dit lakje bij Nailpolishfashion.nl in de aanbieding voor 4 euro geloof ik.

Alle lakjes uit de Gems collectie hebben een bijzondere ring op het flesje. Deze is ervan af te halen, maar ik vind het eigenlijk wel een leuke gadget. Het zit gelukkig ook niet in de wet met lakken!

Dan het kleurtje, want dat is best bijzonder. Het is heel diep donkerpaars. Ik heb niet veel van dit soort lakken. Dus ik was benieuwd naar de dekking en droogtijd.

WAUW! Dit is één laagje van deze fantastische lak! En hij dekt volledig en droog supersnel. De finish van het lakje is metallic. Vandaar dat dit lakje moeilijk te fotograferen was, maar bovenstaande foto laat hem perfect zien. Wat een beauty niet?!

Ik vind het een heerlijk kleur voor de winter, maar zou er graag een vrolijk nail art op maken, hebben jullie suggesties?

Dit lakje zal moeilijk te verkrijgen zijn, je kunt het proberen op Ebay. Daar heb ik ze voorbij zien komen. Maar er zullen ook vast dupes in omloop zijn.

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Laura
    Sep 26, 2010 @ 11:17:39

    Ik vind de ring erop geniaal, doet me denken aan vroegerr..
    Ik vind het een mooie kleur 🙂

    Beantwoorden

  2. Jorna
    Sep 26, 2010 @ 14:27:40

    Wauw, wat een prachtige kleur! En wat een lief flesje, zo met die ring!

    Beantwoorden

  3. Sylvia
    Sep 26, 2010 @ 20:57:31

    Oh mooi lakje! Supersweet flesje ook! Misschien wat Konad eroverheen, of wat rhinestones aanbrengen? Maar vind hem zonder nailart trouwens ook al héél mooi!

    Beantwoorden

  4. renate
    Sep 26, 2010 @ 23:11:40

    heel erg mooi lakje!!

    Beantwoorden

  5. Shirley
    Sep 27, 2010 @ 19:23:44

    Echt een pracht kleur, en super mooi flesje!

    Beantwoorden

Geef een reactie

