I wanna Lei Ya!

Een bijzondere naam en een bijzonder lakje. I Wanna Lei Ya van China Glaze. Het is een roze, oranje lak met een zilveren glitter erin. Heel bijzonder maar toch draagbaar.

Dit lakje zat bij mijn laatste TD bestelling, maar had ik nog nooit gebruikt. Aangezien ik een no buy maand heb, werd het tijd om deze voor jullie te swatchen!

Zie je die prachtige zilveren glitters?!

Waar ik een beetje bang voor was, kwam uit. Het lakje dekt vrij slecht. Pas na 4 (!) lagen was hij volledig dekkend. Daarna heb ik er een sneldrogende top coat over aangebracht zodat de lak goed droogde.

Ondanks de vier lagen, vind ik het echt een heel bijzondere kleur! Dit heb ik nog nooit eerder gezien. Ik ben er helemaal enthousiast over!

Wat vind jij van deze kleur? YAY of NAY?!

Dit lakje kocht ik voor $2,99 bij Transdesign. Wil je weten hoe jij ook goedkoop aan mooie lakken kunt komen? HIER vind je het artikel.

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. renate
    Sep 24, 2010 @ 09:46:16

    mooi kleurtje hoor!!

    Beantwoorden

  2. Tessa
    Sep 24, 2010 @ 10:11:15

    leuk!

    Beantwoorden

  3. Jorna
    Sep 24, 2010 @ 10:53:18

    JA! Ik was al een poosje zo nieuwsgierig naar deze kleur lak! Eindelijk fijne swatches, thanks!
    Vind hem voor mezelf toch íets te WK-achtig, hehe.

    Beantwoorden

  4. nailsbylaura
    Sep 24, 2010 @ 15:52:29

    @ Jorna, Dat kan ik me voorstellen. Toch zit er ook een druppel rood in het flesje, waardoor hij niet knal oranje is hoor.

    Leuk om te horen dat je mijn swatches duidelijk vind!

    Beantwoorden

  5. Miranda
    Sep 24, 2010 @ 16:30:13

    Leuke swatch ik vind de kleur erg mooi 🙂 Je ziet hem goed.. Wel jammer dat hij slecht dekt, maar precies wat jij zegt een snel drogende topcoat doet wonderen:D

    Beantwoorden

Geef een reactie

