Me 2 you again!

Jaja… vandaag is het weer zover. De Me 2 You beertjes kwam weer tevoorschijn! Zoals ik jullie al eerder vertelde vind ik de Me 2 You beertje super cute. Ik had van Shirley een aantal decals gekocht met deze beertjes erop.

Ik begon met het lakken van mijn nagels en gebruikte hiervoor Who Are You Wearing van Color Club. Dit is een crème lichtgrijs/off white kleurtje dat met 3 laagjes helemaal mooi dekt. De lak droogt erg snel waardoor je snel verder kunt gaan met je nail art! Dit vind ik altijd prettig aangezien wachten niet een van mijn sterkste punten is 😉

Alleen de Me 2 You beertjes die in de regen staan te stampen vond ik niet genoeg. Vandaar dat ik mijn Konadspulletjes erbij pakte en heb gestempeld met plate M8. De kleuren die ik gebruikte:

– Konad  – light blue
– Catrice –  blue my mind

Verder heb ik op mijn middelvinger nog twee druppelvormige nail art dingetjes aangebracht, weet iemand de naam voor dit?!

Nog even een close upje:

Ik vond deze nail art erg geslaagd voor deze regenachtige dagen, alhoewel het in Groningen vandaag prachtig weer was, liep ik met regenachtige nagels; ik wil regen!!!

Vind jij dit een geslaagde herfstlook? Laat het me weten bij de comments!

14 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Loeder
    Sep 23, 2010 @ 10:11:52

    WOW!
    Wat super mooi gedaan zeg, zeker een mooie herfstlook voor je nagels
    Maaarehhh nog ff geen regen hoor hihi 😉

    Beantwoorden

  2. sariet
    Sep 23, 2010 @ 11:59:38

    Leuk! Decals.. waar koop je die van me 2 you?

    sariet

    Beantwoorden

  3. Jorna
    Sep 23, 2010 @ 15:18:22

    Super cute! 🙂 Wat mooi gedaan!
    Me likey!

    Beantwoorden

  4. Tessa
    Sep 23, 2010 @ 16:15:40

    Super mooi Lau! Mijn complimenten 🙂

    Beantwoorden

  5. Miranda
    Sep 23, 2010 @ 17:36:29

    Super leuk:) me2 beertje zijn altijd schattig:D

    Beantwoorden

  6. Shirley
    Sep 23, 2010 @ 18:57:49

    Super mooi meid!

    Beantwoorden

  7. Linda
    Sep 23, 2010 @ 20:55:21

    Ik vind dit meer een winterlook, maar wel leuk! 🙂

    Beantwoorden

  8. renate
    Sep 23, 2010 @ 22:46:10

    lief!!
    en super mooi gedaan!!

    Beantwoorden

  9. Ellen
    Okt 02, 2010 @ 11:33:26

    wooooo zoooo cute ❤ love love love it!

    Beantwoorden

  10. kik
    Jan 15, 2012 @ 19:52:52

    cute

    Beantwoorden

  11. manon
    Mrt 19, 2012 @ 16:53:18

    oooooooooooooooh hoe heb je dat gedaan??
    het is echt vet cool!!!!
    jezus wat kan jij dat goed!!!!!!!

    Beantwoorden

  12. joris de afkraker
    Mrt 19, 2012 @ 16:57:22

    boring
    ik ga je lekker afkraken!
    trouwens ik heb gevoel voor mode en dat is zoooooooooo uit de mode!
    maar als jij voor gek wilt lopen….
    mij best

    Beantwoorden

  13. Anja
    Nov 12, 2013 @ 21:00:17

    Hay hay, Mijn dochter is helemaal gek van Me to You beertjes en zou het geweldig vinden als ze dit op haar nagels kan doen. Ik weet dat dit uit 2010 komt maar zou iemand me kunnen vertellen waar ik ze nu nog zou kunnen bestellen

    Beantwoorden

Geef een reactie

