Suzi sells….

Suzi Sells Sushi by the Seashore; Suzi Sells Sushi by the Seashore; Suzi Sells Sushi by the Seashore; Suzi Sells Sushi by the Seashore; Suzi Sells Sushi by the Seashore. Ernstig he?! Als je het 5x achter elkaar zegt….

O.P.I. – Suzi Sells Sushi by the Seashore.

Dit lakje is een prachtige oudroze lak met een mooie glans en glitterachtige finish. Dit lakje konden jullie een tijdje terug an zien in mijn TD bestelling. Maar ik had hem nog nooit gebruikt. Vandaag was dan de dag.

Na twee dunne laagjes dekte het lakje al geheel, ik was zeer verrast.

Zoals je ziet een vrij lastig lakje om op beeld vast te leggen, maar zeker weten prachtig. Deze lak past perfect bij mijn lichte huidskleur. De houdbaarheid is zoals we gewend zijn van O.P.I. gewoon goed.

Ik kocht dit lakje bij TransDesign voor $5,49.

Sommige mensen vinden oudroze ook oudbollig, wat vind jij?

8 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Tessa
    Sep 22, 2010 @ 10:09:18

    i l-l-l-l-uvvvv it!

    Beantwoorden

  2. Laura
    Sep 22, 2010 @ 19:02:07

    Wauw! Ik vind het echt een vet mooie kleur!

    Beantwoorden

  3. Marikee
    Sep 22, 2010 @ 20:38:07

    Roze is niet helemaal mijn kleur, dus vind hem niet mooi.

    Beantwoorden

  4. Jorna
    Sep 23, 2010 @ 15:17:09

    Met je mooie nagels! 🙂
    Vind dit lakje iets té granny, ofzo. :\

    Beantwoorden

  5. suusschrijft
    Sep 27, 2010 @ 17:53:36

    Ik houd juist van oudroze!
    Mijn favo is Grape Sorbet van Rimmel!

    Beantwoorden

  6. manon
    Mrt 19, 2012 @ 16:50:29

    i like it
    i love it
    ik moet het hebben waar heb je die gekocht????
    ik wil hem ook graag hebben!!!
    great!!!!!!!!

    Beantwoorden

Geef een reactie

