Joepie!

Eindelijk krijg ik ze, de Bundle monster imageplates. 21 prachtige plates met mooie plaatjes! Deze plates kon je vroeger op ebay kopen, maar nergens zijn ze meer te vinden. Wel zijn de plates te bestellen op Amazon.com. Het nadeel van deze site is dat je een creditcard moet hebben om te betalen.

Een goede vriend van mij heeft al eens vaker besteld bij Amazon en heeft dus een creditcard. Die heb ik heel lief aangekeken en hij bestelde deze plates voor mij! Joepie!

De plates kosten $17,99 per set van 21. Wat echt geen geld is!

De plates komen half oktober pas binnen, dus jullie moeten nog eventjes wachten op een nail art look met deze mooie plates…

7 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. renate
    Sep 21, 2010 @ 09:47:48

    helemaal geweldig toch!!
    mooie plates zo te zien..
    nog ff geduld en dan kun je weer mooie crea’s maken!!

    Beantwoorden

  2. Tessa
    Sep 21, 2010 @ 10:28:33

    ik ben jaloers 🙂

    Beantwoorden

  3. Miranda
    Sep 21, 2010 @ 13:51:24

    Wow, dat is zeker geen geld:)
    Super leuk, ik ben benieuwd:D

    Beantwoorden

  4. Shirley
    Sep 21, 2010 @ 16:54:26

    Ze zijn super mooi en fijn 🙂
    Ik heb ze nog via Ebay kunnen krijgen…

    Je gaat er heeeeeel erg blij mee zijn!!

    Beantwoorden

  5. Stephanie
    Sep 21, 2010 @ 18:33:45

    IK WIL OOOOK !!! 😦

    Beantwoorden

  6. Michelle
    Sep 23, 2010 @ 19:35:57

    Boohh, die wil ik ook, maar geen creditcard hier en ook geen bekenden met een creditcard 😦

    Beantwoorden

  7. nailsbylaura
    Sep 23, 2010 @ 19:43:57

    @ Michelle, ja, ik had ook geluk dat ik hoorde dat iemand een cc had. Is ook niet iets wat je direct vraagt;) Maar ik kan je 1 advies geven, hou ebay in de gaten. Wie weet komen ze daar weer.

    Beantwoorden

Geef een reactie

