Confessions of a nailoholic part 2

China Glaze, O.P.I., Essie, Color Club… werkelijk…. ik droom erover. Allemaal brengen ze fantastisch mooie collecties uit voor halloween, herfst en kerst. Ik vind het gemeen, hadden ze niet eventjes kunnen wachten met lanceren tot 1 oktober?

Zoals de inleiding doet vermoeden vind ik het nog steeds lastig om geen nagellak te kopen, maaaaaaar… niet meer zo erg als eerst. Ik heb geen drang meer om als eerst de collectie te testen en superveel nagellak aan te schaffen. Dus dat is opzich een positief punt.

Ik heb mijzelf beloofd dat ik op 1 oktober een bestelling mag plaatsen bij TD. Moeilijk, moeilijk… want welke 9 lakjes zal ik kiezen? Hebben jullie suggesties?

Al met al gaat het dus redelijk goed, op mijn dromen en nachtmerries na dan. Ik heb minder last van trillende handen en begin minder te kwijlen als ik door het Kruidvat loop. Ik ben er bijna! Nog 10 dagen en dan is het 1 oktober:D

1 oktober is de 274 dag van het jaar en voor mij een geweldige dag! Ik ga een aantal prachtige nagellakken bestellen!

Deze beauty komen denk ik wel in mijn winkelmandje(:

Maar wat nog meer? Welke lakjes raad jij me aan? Laat het me weten bij de comments!

11 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Tessa
    Sep 20, 2010 @ 15:29:08

    Weet je wat? Koop gewoon die hele frikking TD leeg hihi 😛 Ik doe met je mee 😀

    Beantwoorden

  2. Daniélle
    Sep 20, 2010 @ 15:51:07

    Ik zou ook wat eyeko lakjes kopen =D de eyeko site heeft geen verzendkosten! Veel hebben ze niet in de shop maar sommige lakjes zijn zo mooi! (ze dekken ook gewoon goed) Waar kun je ChinaGlaze lakjes het beste vertellen die derde vind ik zo mooi ❤

    Beantwoorden

  3. renate
    Sep 20, 2010 @ 23:03:33

    ohhh zo herkenbaar!!!
    ik droom dan niet over de verschilldende lakjes…maar over wat ik er mee kn maken…en dan vaak lukt t niet in mn dromen haha
    maar ff serieus…ik ben ook verslaafd meid!! 🙂
    heel vaak zeg ik…volgende maand koop ik geen lakjes…en dan als de maand aangebroken is (lees als ik weer geld op mmn rekening heb) ga ik toch weer overstag…
    hoor!!
    maar goed…
    hoe lang ben je nu clean?? hahah 🙂
    maar je zal toch denken dat je genoeg tijd hebt gehad (lees zonder iets te kopen maar wel te kwijlen) om genoeg lakjes op je whish list te zetten?? haha
    maar om lekker wijs te zijn…koop lakjes waar je echt happy van word!!
    en die je echt zeker MOET hebben haha
    nog ff geduld…
    liefs

    Beantwoorden

  4. renate
    Sep 20, 2010 @ 23:04:39

    aaahhh wat een fouten!!
    excuse me!!

    Beantwoorden

    • nailsbylaura
      Sep 21, 2010 @ 07:38:25

      @ Renate, Tnx voor de steun. Die wishlist is er inderdaad al wel:D maar ik hou me rustig. Ik ben nu 21 dagen clean! (whahaha net alsof ik zwaar aan de pillen zit;) )

      Nog 9 dagen te gaan! I can do it!

      Beantwoorden

  5. Michelle
    Sep 21, 2010 @ 08:04:36

    Die nieuwe glitters van OPI zijn ook wel leuk… had je die al gezien? 😛

    (Ik heb iets met glitters en shimmers de laatste tijd :p haha)

    Beantwoorden

  6. Shirley
    Sep 21, 2010 @ 16:56:55

    Ik wil ook weer bestellen bij TD…
    Maar heb me ook ingehouden…want barst van de lakjes.
    Maar…ik ga nu toch ook een wishlist maken 😛
    Hou het niet meer vol hahaha.

    Beantwoorden

  7. renate
    Sep 21, 2010 @ 20:14:26

    laura….van teveel nagellak kun je ook high worden hoor!! vooral niet te veel in ademen!! haha 🙂

    dat verklaard ook wel weer waarom we verslaafd zijn!!

    Beantwoorden

  8. renate
    Sep 21, 2010 @ 23:34:14

    denk ook dat je niet meer te redden bent 😛 haha
    miss goed idee…om van je verslaving af te komen…1 week niet meer je nagels lakken haha errruggg!!
    kun je beter ff nie meer kopen dan nie meer lakken…

    vertel je…ik ruik het niet eens meer…(en mn vriend maar klagen haha) maar serieus…t enige waar ik last van heb is seche vite…als ik die te veel in adem word ik high haha

    Beantwoorden

  9. Laura
    Sep 22, 2010 @ 19:01:24

    You go girl!
    Het komt helemaaal goed met je!

    Beantwoorden

Geef een reactie

