Herfst nails

Vandaag een nail art look die ik maakte voor de herfst. Ik heb gebruik gemaakt van Konad.

Ik lakte mijn nagels met Color Club – Love ‘em Leave ‘em. Deze lichtbruine holografische nagellak dekt heerlijk in twee laagjes. De lak droogt supersnel en egaal.

Ik heb gestempeld met:
Konad – Donkergroen
Konad – Wijnrood
Konad – Bruin
Imageplate M 31

Ik heb de blaadjes ingekleurd met verschillende tinten, waardoor een echte herfstlook ontstaat. En met de holografische glitters wordt het helemaal een Laura-look!

Wat vind jij van deze herfstlook?

9 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Lianne
    Sep 19, 2010 @ 10:09:05

    ik vind deze heel mooi !!!

    Beantwoorden

  2. Tessa
    Sep 19, 2010 @ 11:37:00

    love it (L)

    Beantwoorden

  3. renate
    Sep 19, 2010 @ 13:25:51

    heel erg mooi!!

    Beantwoorden

  4. Shirley
    Sep 19, 2010 @ 19:04:57

    Super mooi meis!

    Beantwoorden

  5. Laura
    Sep 19, 2010 @ 23:23:59

    Zelfs ik vind dit leuk! En dat zegt wat 😉

    Leukleukleuk!

    Beantwoorden

  6. Jorna
    Sep 20, 2010 @ 10:41:51

    Wauw! Creatief hoor. 🙂 Heel gaaf!

    Beantwoorden

  7. Nyria
    Okt 03, 2010 @ 23:04:04

    Heel mooi. Ik ben gewoon jaloers. Je hebt er echt talent voor. Liefs, xxxx

    Beantwoorden

  8. Veerle
    Nov 06, 2010 @ 13:12:16

    Super mooi! alleen wel moeilijk zelf te maken kom ik net achter haha.

    Beantwoorden

Geef een reactie

