Anti herfst!

Vandaag een nail art look die erg anti herfst is. Het maakt mij eigenlijk nooit uit welke kleuren ik op mijn nagels draag, maar voor vandaag had ik zin in een super zonnige zomerse look.

Ik lakte mijn nagels met Lemonade van Orly, een geweldig mooi pastel geel lakje wat in twee laagjes netjes dekt. Vervolgens heb ik waterdecals aangebracht die ik kreeg van Shirley. Wil je meer weten of water decals bestellen? Hier vind je de link naar Shirley’s site.

Ik vind het heerlijk zo’n zomerse look, durf jij dit ook te dragen?

10 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Loeder
    Sep 16, 2010 @ 11:52:27

    wow wat mooi gedaan zeg! Leuk printje ook..

    Beantwoorden

  2. Miranda
    Sep 16, 2010 @ 14:58:46

    Wat een super mooie NOTD:D

    Beantwoorden

  3. Tessa
    Sep 16, 2010 @ 15:50:33

    Wat een mooie look! En wat een prachtige decals weer van shirley! Je moet zeker even haar website bezoeken als je dit al mooi vind.. ze heeft zoveel prachtige dingen te koop! En het is absoluut niet duur 🙂

    Beantwoorden

  4. Laura
    Sep 17, 2010 @ 20:13:32

    WOUW. Wat super mooi. Ik heb ooit nail-art geprobeerd met essence, die stempel dingen, nou dat was geen succes. Dit zal mij NEVER lukken.

    Beantwoorden

  5. Shirley
    Sep 17, 2010 @ 21:39:58

    Haha, lief van je hoor Tessa.
    Heel erg mooi gedaan, vind het ook super kleuren zo samen.
    En ik zou het zeker weten durven dragen 😀

    Beantwoorden

  6. Josephine
    Sep 17, 2010 @ 22:12:50

    Wauw, prachtig! Leuke blog heb je 😀

    Beantwoorden

  7. Tine
    Sep 17, 2010 @ 22:30:49

    Mooi printje!
    x

    Beantwoorden

  8. nailsbylaura
    Sep 17, 2010 @ 22:33:13

    Meiden, ontzettend bedankt voor alle lieve reacties! Nieuwe bezoeksters, wees welkom! En hopelijk komen jullie gauw terug!

    Beantwoorden

  9. Manon
    Sep 18, 2010 @ 21:43:32

    Erg leuk gedaan!!

    Beantwoorden

  10. Marike
    Sep 18, 2010 @ 22:56:21

    Wow, echt heel gaaf! En een mooie manier om nog even in de zomerse stemming te blijven! 😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

