My first marbled nails

Marble nails, je kent het vast wel. Nagellak in een bakje met water, met een cocktailprikker erdoorheen om een mooi patroon te krijgen en je nagels erin dippen. Op youtube zijn honderden filmpjes te bekijken hoe dit moet.

Tot op heden heb ik dit nooit gedurfd omdat ik dacht dat het een grote vieze bende zou worden en omdat ik het meestal niet zo mooi vond.  Maar vandaag was dan de grote dag, ik zou voor het eerst gaan marblen. Met de basiskleur die ik jullie gisteren liet zien zou het gaan gebeuren.

Bakje water
Cocktailprikkers
Catrice – The pinker the better
Catrice – Just married
Catrice – Berry bazaar (Caramé collectie 2010)

Na wat gestuntel en geklungel is het me aardig goed gelukt, al zeg ik het zelf. Wel heb ik direct nadat ik mijn vinger in de lak doopte mijn handen, nagelriemen en huid schoongemaakt met nagellakremover.

Eerlijk gezegd, waar ik al bang voor was, ik vind het vreselijk lelijk! De kleurencombinatie vind ik nog wel gaan, maar het ziet er zo viezig uit. Nee, niks voor mij.

Misschien dat ik het ooit nog eens ga doen, maar ik ben er niet wild van. Ook vind ik dat je heel veel nagellak weggooit en dat vind ik zonde.

Wat vind jij van marbled nails? Heb jij het weleens gedaan? En hoe zag het eruit? Laat het me weten bij de comments!

14 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Tessa
    Sep 15, 2010 @ 10:35:21

    Voor een eerste x is het best goed gelukt.. Ik vond de eerste x marbelen er ook vies uitzien, maar het wordt steeds makkelijker. Ik zeg: oefenen!

    Beantwoorden

  2. renate
    Sep 15, 2010 @ 11:54:16

    hoi laura,
    ik volg al een tijdje jouw blog!! (heb je bij mijn favorieten gezet van blogs op mijn marbled nail hyve)
    wat ik een hele leuke blog vind!!
    nooit gereageerd…tot dat ik deze creatie van jou zag!!
    voor de 1e keer is het goed gelukt hoor…en zoals tessa ook al zei…gwn blijven oefenen!!
    nu vind je het miss ”lelijk” maar hoe vaker je het doet hoe mooier je creaties worden!
    miss vind je het leuk om lid te worden van mn hyve??
    kun je deze mooie marble daar plaatsen!!
    groetjes renate

    Beantwoorden

  3. Linda
    Sep 15, 2010 @ 17:41:00

    Ik vind je wijsvinger en pink allebei wel mooi! 🙂 Maar kan me ook voorstellen dat dit niet jouw ding is 😉

    Beantwoorden

  4. Michelle
    Sep 15, 2010 @ 18:04:10

    Mijn favoriet is je wijsvinger! 😛

    Ik heb het zelf nog nooit gedaan, het lijkt me lastig om een mooi patroon te maken, en ik heb de laatste tijd ook niet zoveel tijd meer voor mijn nagels 😦

    Beantwoorden

  5. Laura
    Sep 15, 2010 @ 23:48:04

    Ik snap niet hoe het werkt?! Ik vind net zoals andere mensen je wijsvinger wel echt cool! Het is weer eens iets anders..
    I like it!

    Beantwoorden

  6. Miranda
    Sep 16, 2010 @ 14:58:03

    Ik vind het voor de eerste keer wel goed gelukt! Ik heb het ook wel eens gedaan , maar het is zo’n gesmeer!

    Beantwoorden

  7. renaschrijft
    Sep 17, 2010 @ 12:20:13

    Ik ben hier niet zo’n fan van, ik hou meer gewoon van 1 kleur.
    het ziet er wel heel ingewikkeld uit!

    Beantwoorden

  8. beautyglossy
    Sep 17, 2010 @ 14:00:18

    ik vindt het voor de 1ste keer mooi gelukt hoor!
    goed werk 🙂

    Beantwoorden

  9. Shirley
    Sep 17, 2010 @ 21:38:12

    Ik vind de wijsvinger ook het mooiste 🙂
    Ik had eerst ook een hekel aan marblen maar begon het uiteindelijk wel leuk te vinden.
    Alleen heb nog wel vaak dat ze van geen kanten op elkaar lijken haha.

    Beantwoorden

  10. Marike
    Sep 18, 2010 @ 23:18:47

    Je wijsvinger vind ik wel mooi! Alhoewel ik niet deze kleur zou kiezen.

    Beantwoorden

  11. Jorna
    Sep 20, 2010 @ 10:43:07

    Gaaf! Ik wil het ook nog eens proberen, maar ben zooo bang voor de mess die het gaat opleveren, haha.
    Leuke blog heb je trouwens!

    Beantwoorden

  12. Caroline.
    Sep 21, 2010 @ 18:59:06

    Dat is zo vet!

    Beantwoorden

Geef een reactie

