Pink Ribbons Empowerment

Jullie wilden swatches zien van de nieuwe China Glaze lakjes uit mijn collectie, vandaar dat ik vandaag voor jullie weer een pink ribbon lakje heb met de naam Empowerment.

Empowerment is een cremelakje, wat inhoudt dat hij goed dekt zonder glitters en andere dingen eraan toegevoegd. De lak heeft een romige substantie. De kleur is mooi roze, aanwezig, maar niet overdreven.

Na drie laagjes was de lak volledig dekkend. Het kwastje lakt fijn en streept niet. Empowerment droogt redelijk snel, om dit proces te verkorten heb ik de INM Out the Door topcoat gebruikt.

Empowerment is een tijdelijk lakje wat onderdeel is van de Pink Ribbon collectie van China Glaze. Ik heb het lakje gekocht voor $2,99 bij Transdesign.

Heb jij al lakjes uit deze collectie? Of ben je van plan ze aan te schaffen? Laat het me weten bij de comments!

Psssst! Doen jullie allemaal mee met de winactie van Tessa?

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Loeder
    Sep 14, 2010 @ 12:17:12

    Het is wel echt mooi roze zeg, leuk!

    Beantwoorden

  2. Laura
    Sep 14, 2010 @ 13:35:35

    Het is een suikerspin roze ๐Ÿ˜‰

    Beantwoorden

  3. Tessa
    Sep 14, 2010 @ 15:35:23

    Awh hijs prachtig ๐Ÿ˜€ En thnx voor de post over de winactie :D!!

    (L)

    Beantwoorden

  4. Laura
    Sep 14, 2010 @ 16:52:09

    LIEFDE!

    Wat een geweldige kleur!

    Beantwoorden

  5. Shirley
    Sep 14, 2010 @ 18:25:59

    Mooie kleur!!

    Beantwoorden

  6. Marike
    Sep 18, 2010 @ 23:44:18

    Toen ik de foto’s zag vroeg ik me af of ik deze kleur niet eerder heb gezien. Hij lijkt verdacht veel op een kleur van de Hema van de Wetlooklijn! ๐Ÿ˜‰

    Beantwoorden

Geef een reactie

