Halley’s Konad

Een nagellakje met zoveel glitters, zou daar nog een konadlook overheen kunnen? Ik dacht van wel en begon te zoeken in mijn collectie imageplates. Ik heb gekozen voor een nep-plate van de GCOCL collectie. Dit zijn prima plates. Binnenkort meer over imagesplates, nu op naar de look.

Subtiel maar toch leuker dan alleen het lakje. De stempellak die ik gebruikt heb is lichtgroen van Konad. Ik heb op het hartje van het bloemetje nog een rhinestone geplakt.

Ik heb voor de lichtgroene gekozen, omdat ik deze het mooiste vond lijken bij de groene glitters in de nagellak.

Zelf ben ik helemaal tevreden en blij met deze creaties. Met een top coat is deze look 4 dagen blijven zitten.

Wat vind jij? Leuker met of zonder nailart? Laat het me weten bij de comments!

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Laura
    Sep 13, 2010 @ 10:22:40

    Helemaal leuk natuurlijk!! Heb nu atlantis van china glaze op!! Ook erg veel glitters maar wel leuk!!

    Beantwoorden

  2. sariet
    Sep 13, 2010 @ 12:02:18

    Erg leuk!
    Ik heb mn eerste setje konad ook besteld en ben benieuwd!
    Hoe breng je zon steentje aan? Met lijm of.. ?
    Ik ben wel nieuwsgierig.

    Sariet

    Beantwoorden

  3. Michelle
    Sep 13, 2010 @ 19:45:42

    Leuk ^^

    Beantwoorden

  4. Shirley
    Sep 14, 2010 @ 18:27:57

    Echt heel erg mooi!
    En wat een schitterende lak!

    Beantwoorden

  5. renate
    Sep 18, 2010 @ 15:03:43

    heel erg mooi!!

    Beantwoorden

Geef een reactie

