Halley’s comet

Toen ik nog nagellak mocht kopen *huil* kocht ik bij Enchantra het Orly lakje uit de FX collectie die mij het meest aansprak. Halley’s comet.

Halley’s Comet is een duochrome lakje, wat betekend dat je er meerdere kleuren in terug ziet. Op de foto hier boven kun je goed zien dat het blauw en groene overheest in de lak.

Na twee laagjes aangebracht te hebben van deze lak, was dit het resultaat.

De applicatie van Orly is goed, niet te groot en niet te klein. De lak dekt goed, wat niet altijd het geval is bij glitterlakjes. En nog een groot voordeel, hij droogt er goed! Ik kan alleen maar lovend zijn over deze prachtige lak!

Alhoewel glitterlak niet echt iets is wat ik altijd zou dragen, vind ik deze lak erg bijzonder en mooi. Zou jij dit lakje dragen?

Halley’s Comet is verkrijgbaar bij Enchantra voor €6,95.

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Tessa
    Sep 12, 2010 @ 12:03:54

    prachtige kleur 😀

    Beantwoorden

  2. Laura
    Sep 12, 2010 @ 12:04:57

    Ik vind het leuk voor jou, niet voor mezelf..
    Ik hou al niet zo van blauw op mn nagels, en ook niet zo van glitters..
    ( Ik ben een zeur, ik weet het!)
    Wel vind ik de foto met de kat errrrug leuk 😉
    xx

    Beantwoorden

  3. Michelle
    Sep 12, 2010 @ 15:48:34

    <333 super mooi 😀

    En je bent al 12 dagen goed op weg, nog "even" volhouden 😉

    Beantwoorden

  4. Loeder
    Sep 12, 2010 @ 22:52:13

    Mooi kleurtje, hij lijkt idd op Choose Me van Essence als ik het zo zie..
    😉

    Beantwoorden

  5. beautyglossy
    Sep 19, 2010 @ 11:24:24

    wat een lieve kat!
    hij is zo cuteee!

    Beantwoorden

  6. Jorna
    Sep 20, 2010 @ 10:44:39

    Hele mooie lak! Hebberig makend, haha!
    En… Looove kitties! ❤

    Beantwoorden

Geef een reactie

