Review Volcanooooo

Toen ik in Maastricht was, kocht ik bij Lush het voetenmasker Volcano. Er was best wat vraag naar een review. Dus vandaag presenteer ik jullie mijn review over dit goedje..

Wat te doen?
Smeer de onderkant van je voeten lekker in met dit masker dat klei, papaja, tomaat, citroen, etherische olieen en puimsteen bevat. Stop ze daarna in een paar oude plastic zakken en even lekker tien tot vijftien minuten laten intrekken. (Ze worden heerlijk warm!). Zakjes verwijderen, goed inmasseren en afspoelen. Je voeten zijn lekker zacht en warm en ruiken fris.

Ok.. ik open de verpakking en ruik klei en menthol, best ok. Niet smerig, niet geweldig. Ik breng een laag aan op mijn voeten en stop ze in 2 plastic zakjes.

Ondertussen zitten mijn handen onder het masker en wil ik ze schoonmaken. *misschien had ik in de badkamer moeten gaan zitten* Dus loop ik met soppende voeten naar de badkamer en weer terug. Nu even in laten trekken.

Hoe werkt het?
Mijn voeten zijn niet zoals de beschrijving zegt, warm aan het worden, maar steenkoud. Ik voel niet veel van het masker, alleen dat het opdroogt. Ik ben enigszins teleurgesteld…

Na 10 min. vond ik het wel prima en verwijderde ik de zakjes. *note to me: volgende keer alles in de badkamer doen.
Ik ben naar de douche gelopen en heb mijn voeten masserend  afgespoeld, wat nog niet zo eenvoudig was. Vandaar ook geen foto!

Wat heeft het gedaan?
Zeker goede dingen! Ik was echt verrast na het afspoelen van mijn voeten, ze waren zacht, voelden goed en waren gewoon mooi!

Zou ik dit masker weer kopen?
Ik vind het vrij onhandig om je voeten in zakjes te doen en dan te moeten strompelen naar een kraan om mijn handen schoon te maken. Ook vind ik dat je veel gebruikt. Mijn potje is voor 1/3 lees na 1x gebruiken. Maar ik vond het effect geweldig(!) dus ik zou dit wel weer kopen.

Volcano is te koop bij Lush voor €7,95 via de webshop van Lush kun je een grotere verpakking aanschaffen voor  € 11,95.

Wat zijn jouw ervaringen met Volcano? Zou jij het aanschaffen?

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Tessa
    Sep 11, 2010 @ 11:54:06

    not rly my thing, mn voeten zijn niet zo belangrijk hahahaha:P maar ziet er grappig uit!

    Beantwoorden

  2. Sofie
    Sep 11, 2010 @ 23:11:11

    Ik ga het toch eens kopen volgende keer als ik in een lushwinkel kom:)
    x

    Beantwoorden

Geef een reactie

