French met Essence

Ik had weer eens zin in een french manicure. En ik wilde jullie de eerste swatch van mijn TD bestelling laten zien. Het lichtste lakje uit de Pink Ribbon collectie genaamd Encouragement.

Ook heb ik de nagelstickers van Essence gebruikt voor de french rand. Deze stickers plak je onder je smile line, dus het witte gedeelte van je nagel.

De stickers plakken goed en lijken aardig goed vast te zitten. Nu pak je een witte lak, ik heb hiervoor de tippainter van Essence gebruikt, en lak je je tips wit.

Na het lakken heb ik de stickers direct verwijderd, hier en daar zat een klein beetje nagellak, maar dit is makkelijk te verwijderen. Nu op naar de fun-part.

Ik heb voor de roze lak, Encouragement van China Glaze gepakt. Dit is een sheer lakje, wat dus uitermate geschikt is voor french manicure.

Op deze foto zie je de prachtige zilveren glitters die in de lak zitten. Prachtig gewoon.

Na twee laagjes Encouragement aangebracht te hebben was dit het resultaat.

De combinatie van het witte en het zachtroze vind ik erg mooi. Ook de zilveren glittertjes komen mooi tot zijn recht. Wel vind ik het witte randje minder geslaagd dan als ik het uit de losse pols maak.

Heb je last van wiebelige en trillende handen met het maken van een french manicure? Dan zijn deze stickers zeker iets voor jou, maar denk erom dat je nog wel het een en ander moet bijwerken. Als je een vrij vaste hand heb, zijn deze nagelstickers eerder een belemmering dan dat het je helpt.

Essence nagelstickers zijn te koop bij Kruidvat voor €0,99
Essence nail art striper in wit is te koop bij Kruidvat voor €1,49
Encouragement is oa. te koop bij Transdesign voor $2,99

Hoe maak jij je french? Uit de losse pols, met stickers of helemaal niet?

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Tessa
    Sep 10, 2010 @ 18:18:43

    Ik vind het mooi geworden! Maar die stickers vind ik echt een ramp! je kan geen basislaag aanbrengen want die trek je er dan gewoon weer vanaf :O

    Beantwoorden

  2. Loeder
    Sep 10, 2010 @ 18:36:49

    wow mooi geworden hoor!

    Beantwoorden

  3. Michelle
    Sep 10, 2010 @ 19:37:50

    Leuk resultaat 😀 Stickertjes zijn ook niet zo mijn ding, ben er wat onhandig mee. Uit de losse pols gaat mij ook niet zo goed af, maar ja, het is niet echt zo alsof iemand 5 cm van mijn nagels afzit 😛

    Over Space Cadet: Ik had al besteld, en hij was ook al verzonden, maar ik heb hem nog steeds niet ontvangen. Ik las vandaag dat er problemen waren bij TNT afgelopen dagen, dus misschien komt het daardoor. Word er wel erg zenuwachtig van! 😛

    Beantwoorden

  4. Laura
    Sep 13, 2010 @ 16:07:44

    I like!

    Beantwoorden

  5. dyane
    Dec 28, 2010 @ 17:35:57

    mooi!
    ik heb ook deze stickers en vind ze best handig..
    Uit losse pols gaat ook wel maar is het ook niet helemaal precies (:

    Beantwoorden

  6. stella
    Apr 20, 2012 @ 19:14:26

    is er een alternatief voor die stickers, die zijn zo op, en apart kan ik ze hier niet kopen.

    Beantwoorden

Geef een reactie

