Lekker na-zomeren…

Ik zou jullie vandaag de nail art look laten zien die ik gemaakt zou hebben op het Color Club lakje van gisteren. Helaas is de nail art helemaal mislukt, en houden jullie de nieuwe art look van mij tegoed.

Toch heb ik mijn nagels weer gelakt en wel met Tart Deco van Essie. Tart Deco is een prachtig roze/oranje/rood achtig lakje. Ook wel koraalkleurig genoemd.

Tart Deco is een al wat ouder lakje wat uit de Spring 2010 collectie komt. Waarom heb ik dit prachtige lakje nog nooit eerder gebruikt?

Dit lakje dekt perfect in 2 laagjes en droog lekker snel. De houdbaarheid van de lak vind ik oke. Na 1,5 dag heb ik mijn eerste ‘chip‘ al in mijn nagellak. Chips zijn stukje nagellak die van je nagels afbrokkelen. Terwijl ik wel mijn favoriete top coat INM heb gebruikt.

Wat vind jij van deze kleur? Yay of Nay?

Essie nagellak is moeilijk te verkrijgen. Je kunt ze in enige salons krijgen, via TransDesign kost een Essie lakje $8. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan Ebay.

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Michelle
    Sep 07, 2010 @ 12:54:09

    Kleurtje is een Yay! 😀

    Beantwoorden

  2. Tessa
    Sep 07, 2010 @ 15:46:08

    moooi!!!

    Beantwoorden

Geef een reactie

