Van ruilen komt blijdschap!

Normaal zeggen mensen dat van ruilen huilen komt. In dit geval zeker niet. Ik heb namelijk met medeblogger en vriendin Tessa een aantal lakjes geruild. Zij had 2 lakjes die ik heel graag wilde hebben maar niet meer gemaakt worden. Zij gebruikte ze nooit en wilde ze daarom wel ruilen.

Dus nu zijn dit de twee nieuwe beauty’s die ik aan mijn collectie heb toegevoegd.

Links het roze lakje is Don’t be a square en het grijze lakje rechts, Let’s do it in 3D. Beide van de Kaleidoscope collectie van China Glaze. Deze collectie is (bijna) nergens meer te verkrijgen.

Swatches. Moet ik nog meer zeggen?? Wauw!
Ik heb hier twee dunne laagjes aangebracht. De foto is genomen met het licht van een lamp. Dit omdat het buiten zo grauw is, dat het holografische effect niet te zien was bij daglicht.

Ik ben helemaal tevreden met deze ruil! Het was voor mij de eerste keer dat ik nagellak heb geruild. Meestal gooi ik lak weg die ik niet mooi meer vind, ook al zijn ze ongebruikt. Dit is een betere oplossing, want zo maak ik iemand anders er weer blij mee. Let er wel op dat je eerlijk bent tijdens het ruilproces. Dit om teleurstelling te voorkomen.

Benieuwd naar welke lakjes Tessa uit mijn collectie heeft gekozen? Binnenkort haar ruilartikel hier online.

Ruil jij ook wel eens nagellak?

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Tessa
    Sep 03, 2010 @ 11:42:26

    hihi wat lief! Ik ben ook super blij met mijn lakjes 😀 Ik ga er zondag over posten en maandag komt de eerste swatch ervan online 😀

    Ik ben blij dat deze twee treasures een goed huis hebben gekregen en dat je er veel plezier mee zult hebben 😀

    Beantwoorden

  2. Michelle
    Sep 04, 2010 @ 14:15:23

    Meer heb ik er niet op te zeggen 😛 haha

    Beantwoorden

  3. Shirley
    Sep 05, 2010 @ 16:56:49

    Super leuk!
    Hou van die kleurtjes, dus goeie ruil 😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

