Veelsieraden.nl

Een van mijn favoriete webshops heeft mij een pakketje gestuurd met artikelen om te reviewen. Dit zijn allemaal nieuwe artikelen die vanaf nu ook verkrijgbaar zijn op de website veelsieraden.nl

Ik kreeg:
– Nagelboor + piercing
– Nagelwheel
– Nagelriemolie van O.P.I
– Fimo beertjes
– Paars/blauwe diamantvormige glitters
– Groene flitters
– Roze strikjes
– Witte glitter strikjes + nagellijm

Het allerleukste artikel wat ik gekregen heb, zijn de stikjes. Deze heb ik dan ook direct uitgeprobeerd op mijn nagel. Je ziet hier het roze strikje met diamant. De nagellak is Reserve van O.P.I

Het strikje is vrij chunky maar door het te bevestigen met de nagellijm blijft het prima zitten voor een paar dagen. Ik vond het in ieder geval super schattig staan!

De rest van de producten heb ik getest op het nagelwheel wat ik ook kreeg.Vlnr:
Op de eerst nagel zie je de groene flitters.Dit zijn hele dunne sprietjes. Deze heb ik in de natte nagellak gestrooid zodat ze goed vast blijven zitten. Met een top coat eroverheen is de nagel weer helemaal egaal.  De nagellak die ik hiervoor gebruikt heb is trouwens Tree Hugger van China Glaze.

Op de tweede nagel heb ik de piercing geplaatst. De boor is erg makkelijk in gebruik. De piercing door de nagel krijgen vond ik nog wel een klusje. Oefening baar kunst hoop ik! De nagellak die ik hiervoor heb gebruikt is Sweets for my Sweet van Catrice.

Op de derde nagel heb ik het beertje van fimo geplakt. Superleuk vind ik hem! Het makkelijke aan deze fimo figuurtjes is, is dat ze al voorgesneden zijn. Ze zijn dun en buigen gemakkelijk. Ik heb voor het ‘beren -gevoel’ nog wat berenvoetjes gestempeld met Konad. De basis lak is You don’t know Jaques van O.P.I

De vierde nagel vind ik één van de mooiste. De glinterende dunne glitters plakken prettig en zijn mooi plat. Dit zorgt ervoor dat je nagel niet hobbelt maar mooi egaal blijft. Samen met een mooie basislak is dit de ideale combinatie voor de feestdagen als je het mij vraagt! De basislak is Wild at Heart van Color Club.

De laatste nagel heeft weer een strikje gekregen. Ook dit strikje is vrij grof. Hiervoor werkt de nagellijm perfect. Het is echte lijm want het zet de steentjes direct vast. Erg feestelijk, minder praktisch. De basislak is Tart deco van Essie.

Als laatste heb ik de hele week al de nagelriemolie van O.P.I gebruikt. Een fijne nagelriemolie die in een klik-verpakking komt. Je moet aan het uiteinde draaien en dan loopt de vloeistof. De olie trekt lekker snel in en is erg makkelijk in gebruik. Door de penvormige verpakking is het ook makkelijk om mee te nemen als je weggaat.

Zeker aanraders:
– Nagelpiercing
– Nagelriemolie
– Glitters
– Nagelwheel

Leuk voor af en toe:
– Flitters
– Strikjes
– Fimo

Afraders:

Alle prijzen liggen tussen de 1 en 3 euro. Zeer goedkoop voor zulke leuke producten!
En bij VeelSieraden betaal je altijd maar 1 euro verzendkosten!  De service is erg goed en vragen worden snel beantwoord. Een hele fijne webshop waar je zeker eens een kijkje moet nemen.

De Belgische meiden onder ons kunnen terecht op www.nailbudgetstore.be

* Deze producten heb ik ontvangen en naar eerlijkheid en waarheid beoordeeld.

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Tessa
    Sep 02, 2010 @ 16:12:25

    Leuk artikel 🙂 Heb je goed beschreven 😀

    Beantwoorden

  2. poppysmick
    Sep 02, 2010 @ 17:40:16

    Dat ziet er echt super vet uit! ;/

    Beantwoorden

  3. Michelle
    Sep 02, 2010 @ 21:21:14

    Vind je creatie met de fimo erg leuk met die pootjes zo! 😀 De glitters op de 4e vind ik ook erg mooi.

    En idd, de MAC nagellakjes zijn echt super mooi. De prijs is wel jammer denk ik… Maar toch… *moeilijk moeilijk* 😛

    Beantwoorden

Geef een reactie

